بارسا عزادار شد/ درگذشت پدر مارکوس آلونسو

پدر مارکوس آلونسو، بازیکن سابق بارسلونا، در سن ۶۳ سالگی از دنیا رفت.

رسانه‌های اسپانیایی لحظاتی قبل خبر دادند که آلونسو که پدر مارکوس آلونسو، بازیکن فعلی بارسلونا، است امروز در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

او در طول دوران حضورش در مستطیل برای تیم‌های مختلفی به میدان رفت که بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم در بین آن‌ها بودند. آلونسو در فاصله سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۷ با پیراهن بارسا به میدان رفت و در دوره مختلف از ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۲ و همچنین ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۹ نیز برای اتلتیکو بازی کرد.

جالب اینجاست که پدر او هم که مارکوس آلونسو نام داشت و به مارکیتوس معروف بود هم فوتبالیست بود و همین باعث شد که او خیلی زود فوتبالش را شروع کرد و اولین حضورش در لیگ دسته اول اسپانیا را در سن ۱۸ سالگی تجربه کرد.

آلونسو در طول دوران فوتبال به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد که همگی آن‌ها با پیراهن بارسا بود. او قهرمانی در لالیگا، قهرمانی در کوپا دل ری، قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و تو قهرمانی در لیگ کاپ را به همراه این تیم تجربه کرد و همچنین موفق شد به تیم ملی اسپانیا هم راه پیدا کند.

این بازیکن سابق بارسا پس از پایان دوران حضورش در مستطیل سبز نیز از فوتبال دور نشد و به عنوان مربی روی نیمکت تیم‌های بسیاری از جمله رایو وایه‌کانو، راسینگ سانتاندر، سویا، اتلتیکو مادرید، وایادولید، مالاگا و گرانادا نشست.

هنوز دلیل مرگ او که غیرمنتظره به نظر می‌رسید اعلام نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار