حضور ۲۲۵ تولیدکننده بومی فعال در تامین قطعات مجتمع مس سرچشمه

مدیر امور انبار‌ها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: هم اکنون ۲۲۵ تولیدکننده بومی فعال در تامین قطعات مجتمع مس سرچشمه وجود دارد.

عباس زارع بنی‌اسدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های مجتمع مس سرچشمه گفت: در سومین نمایشگاه توانمندی‌ها و نیازمندی‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، صد‌ها قلم کالا‌های موردنیاز و مصرفی که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دستاورد‌های صنعت مس در حوزه بومی‌سازی در سطح ملی و منطقه‌ای یاد کرد، عرضه شده است.

او با بیان اینکه این رویداد مهم با مشارکت و دعوت از تامین‌کنندگان بومی شهرستان رفسنجان برگزار شده است، بیان کرد: ۲۰ غرفه از ۳۲ غرفه این نمایشگاه به تولیدکنندگان شهرستان رفسنجان اختصاص یافته و بقیه غرفه‌ها با حضور تولیدکنندگان و فعالان از سایر نقاط استان کرمان و استان‌های تهران، اصفهان، یزد، مرکزی و ... برپا شده است.

او تصریح کرد: هم اکنون تعداد تامین‌کنندگان بومی فعال حاضر در شهرستان رفسنجان ۲۲۵ منبع است که نتیجه این مشارکت و همکاری، منجر به خریداری ۱ هزار و ۷۳۱ آیتم از طریق بازرگانی مجتمع و همچنین تامین و ساخت ۳۵۴ آیتم از طریق حوزه فنی و ساخت بومی‌سازی طی امسال شده است.

مدیر امور انبار‌ها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، حوزه‌های ساخت را شامل: تراشکاری، ریخته‌گری، تعمیرات، لاستیک، پلیمر، شیمیایی، ابزار دقیق و اسکلت فلزی برشمرد.

زارع بنی‌اسدی با اشاره به شرکت‌های دانش‌بنیان، تصریح کرد: با همکاری این شرکت‌ها، علاوه بر اشتغال‌آفرینی و تداوم تولید صنعت مس، از خروج ارز از کشور جلوگیری شده است.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مجتمع مس سرچشمه تاکید کرد: این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای شناسایی نیاز‌های صنعت مس به منظور سرمایه‌گذاری و اشتغال‌آفرینی در سطح بومی منطقه به ویژه شهرستان رفسنجان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کربمی
۰۶:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
چگونه میتوان شرکت کرد در پروژه های مس و نیازهای ماشین کاری را برایشان تامین کرد؟
آخرین اخبار