تشریح ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه/وجود دو پایگاه جهانی بیستون و منظر فرهنگی هورامان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در دیدار با نماینده یکی از شرکت‌های توریستی کشور روسیه ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه تشریح کرد.

داریوش فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در نشست با نماینده یکی از شرکت‌های گردشگری کشور روسیه، با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه، گفت : این استان با داشتن دو پایگاه جهانی بیستون و منظر فرهنگی هورامان، اورامانات از ظرفیت ویژه‌ای برای بازدید گردشگران خارجی برخوردار است.

وی افزود: در کنار آثار تاریخی متعدد در استان، طبیعت زیبا و برگزاری مراسمات فرهنگی و آئینی جذابیت ویژه‌ای برای توریست‌های خارجی به ویژه روسی می‌تواند داشته باشد.

فرمانی گفت: وجود فرودگاه بین‌المللی، هتل‌های چهار و پنج ستاره و هتل بوتیک‌ها و مراکز بوم‌گردی خاص در استان از جمله ظرفیت‌های ویژه‌ای است که می‌تواند مورد توجه تورگردانان روسی برای انتخاب کرمانشاه به عنوان مقصد سفر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کرمانشاه به عنوان شهر جهانی خلاق خوراک در یونسکو ثبت شده که می‌تواند مورد توجه این دفاتر قرار گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری و تسهیلگری برای برقراری تور‌های گردشگری میان استان کرمانشاه و کشور روسیه هستیم.

در این نشست نماینده شرکت گردشگری روسی ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های مناسب استان کرمانشاه، تور‌های گردشگری از کشور روسیه روانه این استان شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار