۳۵ طرح در شهرستان لنده افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گفته فرماندار لنده این طرح ها با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

جلال دانش با اشاره به اینکه ۳۵ طرح در ۲۱ بهمن ماه در شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند، افزود: از این تعداد ۱۵ طرح افتتاح و ۱۲ طرح نیز کلنگ زنی می‌شود.
 
فرماندار لنده ایستگاه پست تقویت فشار برق لیر با مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان یکی از طرح‌های کلنگ زنی نام برد.
 
او با بیان اینکه فاز نخست جاده تراب به لنده با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان ۷۵ درصد توسط بنیاد علوی در حال انجام است، بیان کرد: فاز دوم این جاده با اعتبار ۹۰میلیون تومان به طول شش کیلومتر توسط دولت کلنگ زنی می‌شود.
 
دانش همچنین از کلنگ زنی طرح مسکن ملی شهرلنده در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت سه هکتار از زمین‌های مازاد ادارات دولتی کلنگ زنی می‌شود.
 
او از افتتاح پل بره مل بعد از گذشت ۱۴ سال، اعتبار دو میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: پل موگر نیز به طول ۱۲۰ متر و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، تعمیر ابنیه راه‌های ارتباطی حدود ۷۰۰ میلیون تومان و فاز دوم طرح کشاورذزی دشت بن با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان از جمله این طرح‌ها است.
 
فرماندار لنده با اشاره به اینکه در حوزه ارتباطات حدود ۳۰ میلیارد تومان ارتقا و ایجاد سایت انجام مخابراتی انجام شد، بیان کرد: افتتاح سایت شهرک فجر با اعتبار پنج میلیارد تومان و فیبر نوری حدود ۱۵۰ کیلومتر دهدشت، لنده و بهمئی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از جمله طرح‌های مخابراتی در این شهرستان است.
 
او گفت: در حوزه ورزش و جوانان نیز حدود دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای استخر و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای برق مجموعه ورزشی این شهرستان اعتبار جذب شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.