کارشناس داوری:

گل دیاباته آفساید نبود

حیدر سلیمانی گفت: دست دیاباته روی گل دوم پرسپولیس در خط آفساید بود، اما دست را حساب نمی‌کنند و حق را به کمک داور می‌دهیم.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به نظرم پیام حیدری قضاوت خوبی کرد و تصمیماتش بر روی گل‌ها حرف و حدیث داشت. در دقیقه ۳ بازی، کمک داور آفساید مهاجم نفت را اعلام کرد که او یک گام جلوتر از دفاع پرسپولیس بود و تصمیم کمک داور درست بود.  

او ادامه داد: گل اول  که  پرسپولیس زد نباید به نام اسد بیگی ثبت شود، چون توپ به طور کامل از خط دورازه عبور نکرده بود و گل  به نام دیاباته ثبت شد که به نظرم تصمیم داور درست بود.  

سلیمانی تصریح کرد:  زمانی که شیخ دیاباته گل دوم را به ثمر رساند، کمک داور روی خط آفساید بود و تشخیص داور سخت است و باید VAR باشد تا در این باره نظر داد. دست دیاباته روی آفساید بود، اما دست را حساب نمی‌کنند. سر دیاباته با زانوی آخرین مدافع روی یک خط مستقیم قرار داشت و باید حق را به کمک داور بدهیم.  

او بیان کرد: در صحنه دیگر بازی، آفساید دیاباته در محوطه جریمه گرفته شد. او در مسیر دید  دروازه بان بود و داور یه درستی آفساید این بازیکن را  اعلام کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
عجب شما پس جام جهانی چی رو نگاه میکردی
آخرین اخبار