سامانه هوشمند نظارت مردمی دارالعباده رونمایی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از رونمایی سامانه هوشمند نظارت مردمی استان دارالعباده (نماد) همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

«محمد علی شاه‌ حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد تسهیل و تسریع فرایند مردمی سازی نظارت را یکی از وعده‌های مدیر ارشد استان دانست و گفت: در راستای تحقق این وعده ویژه استاندار یزد، سامانه هوشمند نظارت مردمی استان دارالعباده( نماد) طراحی شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت مردم بر عملکرد مدیران و کارمندان خاطرنشان کرد: شناسایی گلوگاه های اصلی شکایت مردمی برای انجام اقدامات پیشگیرانه یا اصلاحی، ایجاد تصویر شفاف از عملکرد دستگاه های اجرایی استان در رسیدگی به شکایت شهروندان و ارتقای فرهنگ پاسخگویی و تکریم مراجعان در نظام اداری استان از جمله اهداف استقرار سامانه نماد است.

شاه حسینی افزود: قلمرو موضوعی شکایات قابل رسیدگی در این سامانه شامل انواع گزارشات و شکایاتی است که خدمت گیرندگان یا شهروندان ایرانی یا اتباع خارجی مجاز و مسافران خارجی نسبت به عملکرد شغلی کارکنان یا واحدهای سازمانی زیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستیار استاندار در مردمی‌سازی دولت، ناظر بر حسن اجرای شیوه‌نامه نظارت مردمی و رسیدگی به شکایت از دستگاه‌های اجرایی استان بوده و به صورت فصلی و موردی، گزارش وضعیت عملکرد هر یک از دستگاه های اجرایی و همچنین مسئولان واحدهای تخصصی استانداری در اجرای تکالیف محوله را به استاندار ارائه می کند.

معاون استاندار در پایان با بیان این که مردم استان می‌توانند با نصب سامانه نماد، استان را در پیش‌برد اهداف استقرار سامانه یاری کنند، گفت: عموم مردم ساکن یا مسافر یزد می‌توانند با مراجعه به نشانی nemad.ostanyazd.ir یا صفحه اینترنتی استانداری یزد به آدرس ostanyazd.ir نسخه موبایلی سامانه را دریافت و نصب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار