۹۹.۷ درصد خانوار‌های روستایی چهارمحال و بختیاری از نعمت روشنایی برخوردارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۷۵۲ روستای استان از نعمت برق برخوردار است، گفت: این میزان ۹۹.۷ درصد خانوار‌های روستایی را شامل می‌شود.

مجید فرهزاد با اشاره به اینکه ۷۵۲ روستای چهارمحال و بختیاری از نعمت برق برخوردار است، گفت: این میزان ۹۹.۷ درصد خانوار‌های روستایی را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری استان از نعمت برق بهره‌مند هستند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: هم‌اکنون با وجود سه پست انتقال برق به ظرفیت یک‌هزار و ۴۰۰ مگاولت آمپر، ۲۰ پست فوق توزیع به ظرفیت ۹۰۵ مگاولت آمپر و ۱۴۰ فیدر برق‌رسانی ۲۰ کیلوولت در چهارمحال و بختیاری ظرفیت زیر‌ساخت‌های برق‌رسانی این استان مطلوب است.

فرهزاد اضافه کرد: همچنین شرایط برای سرمایه‌گذاران در فعالیت‌های تولیدی و صنعتی استان فراهم است.

وی با تشریح توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی بعد از انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۳۷ پروژه برق‌رسانی به ارزش ۲ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال در استان افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ۶ پروژه برق‌رسانی در دهه فجر به ارزش یک‌هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.