بهره برداری از ۵۵۹ طرح توسط صندوق کارآفرینی امید لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۵۵۹ طرح توسط صندوق کارآفرینی امید استان به بهره‌برداری رسید.

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید که با حضور منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور و نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تمام طرح‌های که توسط صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور ایجاد شده به‌صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور معاون اجرایی ریاست‌جمهور در کل کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

او تصریح کرد: پنج استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، هرمزگان و لرستان به‌عنوان استان نمونه انتخاب شده بودند که از سوی استانداری گزارشی در این جلسه ارائه شد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: امروز ۵۵۹ طرح توسط صندوق کارآفرینی امید لرستان با اعتبار و پرداخت ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ابراهیمی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی به ۴۹.۶ میلیارد تومان افزوده شده که زمینه اشتغال یک هزار و ۶۷۸ نفر فراهم شده است.

او با بیان اینکه به دنبال طرح‌های زودبازده هستیم، افزود: این پروژه‌های حلقه‌های مفقوده‌ای مانند بازاریابی، مواد اولیه و ... دارند که با احیاء این حلقه‌ها یک حلقه ارزشی در این مجموعه‌ها ایجاد خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.