تعهد و احساس مسئولیت مبنای کار در دستگاه قضاست

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، در جلسه توجیهی کارمندان جدیدالاستخدام گفت: عرصه قضا و عدالت گستری، نیازمند تلاش و کار جهادی است و این تلاش بر دو محور تعهد و احساس مسئولیت تعریف می‌شود.

احمدرضا بهرامی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: نهاد قضایی کشور یک دستگاه حاکمیتی است که ارتباط مستمر و مستقیم با ارباب رجوع دارد و از این رو اصول رعایت اخلاق حرفه ای، تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی شایسته به مردم به عنوان اهداف عالیه این دستگاه تلقی می‌گردد. 

وی افزود: برطبق این اهداف کارکنان مجموعه‌های قضایی باید ضمن رعایت احترام و کرامت انسانی شهروندان، مبنای کار خود را صرفاً اجرای قانون قرار داده و از انجام هر نوع رفتاری که می‌تواند در رعایت قوانین و ضوابط اداری خلل وارد کند اجتناب ورزند.


بیشتر بخوانید


بهرامی در بخشی از سخنان خود بر لزوم ارتقاء سطح دانش کاری و تخصصی کارمندان تأکید کرد و گفت: بالابردن سطح دانش و مهارت در حوزه فعالیت موجب تحقق حداکثری اهداف سازمانی و افزایش چشمگیر راندمان کاری می‌شود و لذا کارمندانی که به تازگی در دادگستری مشغول به کار می‌شوند می‌بایست توجه به این موضوعات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین توجه به تقسیم کار و انجام وظایف محوله در حیطه چارت سازمانی، استفاده صحیح از اموال دولتی و خودداری از اظهارنظر نابجا در امورات شعب را از عوامل موثر برای دست یابی به یک عملکرد مطلوب سازمانی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار