بهره برداری از ۶ طرح ورزشی و عمرانی در گلستان سیرجان

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، شش طرح ورزشی و عمرانی در بخش گلستان شهرستان سیرجان با اعتبار ۱۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 طرح‌های زیرسازی و آسفالت معابر روستای امیرآباد شول و شهر خواجو شهر در بخش گلستان با اعتبار هشتاد و پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری و شهرداری خواجوشهر به بهره برداری رسید که در این طرح ۴۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت انجام شد و ۱۵۰ خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

همچنین زیرسازی و آسفالت معابر روستای خسروانی بخش گلستان به وسعت ده هزار متر مربع به ارزش ۱۵ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری‌ها به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی روستای خسروانی بخش گلستان نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره ورزش و جوانان سیرجان به وسعت یک هزار ۶۰۰ مترمربع افتتاح شد.

ساختمان دهیاری روستای دشت زر نیز از جمله طرح‌هایی بود که با زیر بنای ۴۵ متر مربع و اعتبار دو میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طی مراسمی همراه با جشن انقلاب، آئین بهره برداری از ۱۱ دستگاه آب شیرین کن در بخش گلستان با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال بهره برداری شد که در مجموع ۳۰ خانوار روستایی از مزایای این طرح‌ها متناسب با در ارائه خدمات شان بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار