اوجاقی: پدیده ای در مسابقات ووشو قهرمانی کشور نداشتیم

سرمربی تیم ملی ساندا گفت: در مسابقات قهرمانی کشور چهره‌های جدیدی داشتیم، اما پدیده‌ای را مشاهده نکردم.

امیر اوجاقی سرمربی تیم ملی ساندا درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو اظهار کرد: سطح فنی مسابقات ۵۰-۵۰ است و نمی‌شود گفت که سطح بالایی است و از آن طرف هم سطح پایین نبود. با توجه به اینکه ما در اوزان بالاتر در این چند ساله مسابقه‌ای نداشتیم باید بیشتر کار کنند. البته برگزاری لیگ باعث شده که برخی از ورزشکاران شرایط خود را حفظ کنند، اما کار بیشتری باید برای ورزشکاران صورت بگیرد.

او درباره اینکه پدیده‌ای در این مسابقات وجود داشته است، گفت: واقعیت این است که چهره‌های جدیدی داشتیم، اما پدیده نداشتیم.

اوجاقی درباره اینکه نفرات برتر این مسابقات چه زمانی به اردوی تیم ملی ووشو اضافه می‌شوند، بیان کرد: ما اوایل اسفند ماه دور برگشت لیگ ووشو را داریم و بعد از آن درباره  انتخابی تیم ملی و ادامه اردو‌ها تصمیم می‌گیریم. فکر کنم اردو‌ها را از اول خرداد ماه شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی ساندا درباره اینکه امیدوار به کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو هستید، گفت: واقعیتش این است که قطعا برای برد صددرصد به هانگژو می‌رویم و فکر می‌کنم ورزشکاران این شایستگی را دارند که در همه رویداد‌ها و مسابقات بین المللی دست پر و با بهترین مدال به کشور بازگردند. به طور حتم من قول مدال می‌دهم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار