یونایتد بالاخره کوتاه آمد

عملکرد هری مگوایر، مدافع ملی‌پوش منچستریونایتد، او را به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل کرده است.

منچستریونایتد که مدت‌ها بود با وجود درخواست اکثریت هواداران، با فروش هری مگوایر مخالفت می‌کرد بالاخره از موضع خود کوتاه آمده و قصد فروش این مدافع انگلیسی را دارد. بخش زیادی از هواداران شیاطین سرخ بار‌ها با اعتراض به عملکرد ضعیف هری خواهان فروش او بودند، ولی مدیران باشگاه همیشه با این درخواست‌ها مخالفت می‌کردند.

اما امروز روزنامه منچستر ایونینگ نیوز در گزارشی مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه دریافته که شیاطین سرخ به درخواست اریک تنهاخ سرانجام از موضع خود کوتاه آمده و نام مگوایر را در فهرست فروش قرار داده‌اند.

این روزنامه می‌گوید اریک تنهاخ خرید یک مهاجم باکیفیت را در تابستان آینده ضروری می‌داند و معتقد است پیش از آن خلوت کردن تیم از بازیکنانی که به آن‌ها نیازی ندارد لازم است. منچسترایونینگ‌نیوز می‌گوید قرار گرفتن نام هری مگوایر و آنتونی مارسیال در این فهرست خروجی قطعی است.

مارسیال به دلیل مصدومیت‌های متعدد بخش اعظم فصل جاری را از دست داده و از ۳۴ بازی شیاطین سرخ در ۲۰ بازی حضور نداشته است. اما داستان مگوایر متفاوت است. بعد از انتقال لیساندرو مارتینز به یونایتد در تابستان گذشته اریک تنهاخ او را به مدافع انگلیسی ترجیح داد و مگوایر به یک نیمکت‌نشین تبدیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار