افتتاح و کلنگ زنی ۷۰۰ واحد مسکونی در عنبرآباد

صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان و جمعی از مسئولین دو طرح مسکن در عنبرآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تعداد ۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افشاری پور فرماندار عنبرآباد افزود: در جهت تأمین مسکن قابل استطاعت برای اقشار محروم ۶۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۳۰میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

افشاری پور گفت: امیدواریم طی ۶ ماه آینده این تعداد واحد مسکونی به بهره‌برداری برسد.

همچنین در ادامه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان و جمعی از مسئولین ۲۲ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی در عنبرآباد افتتاح شد.

فرماندار عنبرآباد در این رابطه گفت: پروژه احداث ۲۲ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در روستا‌ها در حال انجام است.

افشاری پور افزود:‌این پروژه با همکاری معاونت مناطق محروم و روستایی ریاست‌جمهوری و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس و مشارکت اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده دهیاری‌ها در حال انجام است.

وی گفت: امروز در روستای یوسف آباد با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان دومین زمین ورزشی مینی فوتبال شهرستان به بهره برداری رسید.

و در ادامه با حضور مسئولین ۷ هزار و ۸۰۰ تن فضای سردخانه و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرستان عنبرآباد با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

برچسب ها: دهه فجر ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار