بهره برداری از ۳۷ طرح عمرانی در شهرستان کوهرنگ

۳۷ طرح عمرانی با اعتبار ۶۱۰ میلیارد تومان روز دوشنبه هزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه استانداری چهارمحال و بختیاری در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.

فرماندار کوهرنگ در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی سایت جدید و ارتقای سایت نسل سوم و چهارم ایرانسل، ایجاد فیبرنوری همراه در روستای غلام‌آباد، ارتقا و بهره‌برداری سایت همراه اول، تامین آب شرب مناطق عشایری، احداث منبع ذخیره آب شرب و بهسازی چشمه نیاکان، افتتاح زمین چمن مصنوعی و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در چلگرد از مهمترین این طرح‌هاست.

شهباز اکبری افزود: بازسازی ۴۹۶ واحد مسکونی خسارت‌دیده از زلزله، افتتاح ایستگاه هواشناسی اقلیم‌شناسی، افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی، آبرسانی روستایی و گازرسانی روستایی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان کوهرنگ است.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اینکه در سفر رییس‌جمهور اعضای هیات دولت به استان، اعتبارات خوبی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است، اما اعتبار ویژه‌ای نیز برای این شهرستان و شهرستان اندیکای استان خوزستان به واسطه زلزله سال گذشته اختصاص داده شده است.

برچسب ها: افتتاح مدرسه ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۱۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
شهرستان بزرگ و پهناور کوهرنگ میبایست برای خدمات رسانی و کاهش خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت و عمر و زمان و پراکندگی فراوان روستاها و صعب العبور و کوهستانی بودن ،به سه شهرستان دیگر تقسیم شود