آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه جامع علمی کاربردی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان به منظور ثبت نام و انتخاب واحد در این دانشگاه تا روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه می‌توانند به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا مراجعه نمایند.

غلامرضا آقابابایی اظهار داشت: با توجه به اعلام نتایج پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور، بهمن‌ماه امسال پذیرش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری نسبت به پارسال، ۲۳ درصد افزایش یافته که این نشان از استقبال مطلوب از این دانشگاه است.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان به منظور ثبت نام و انتخاب واحد تا روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ابتدا به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به نشانی www.edu.uast.ac.ir مراجعه و ضمن مطالعه راهنمای ثبت‌نام نسبت به بارگذاری مدارک به صورت غیرحضوری اقدام و سپس با در دست داشتن اصل مدارک به مرکز آموزشی قبولی مراجعه نمایند.


بیشتر بخوانید


آقابابایی اضافه کرد: در پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در ۶۹ کد رشته محل کاردانی و ۶۳ کد رشته محل کارشناسی و در هشت مرکز آموزش علمی کاربردی استان دانشجو پذیرفته است و در حال حاضر دو هزار و ۹۴۱ دانشجو بدون احتساب ورودی‌های جدید در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان باید در مقطع کاردانی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ از مقطع متوسطه و در مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۰بهمن ماه ۱۴۰۱ از مقطع کاردانی دانش‌آموخته شده باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار