دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب:

داروخانه ها، بدون حضور مسئول فنی حق فعالیت ندارند

عمرانی با بیان اینکه داروخانه ها بدون حضور مسئول فنی حق فعالیت ندارند، گفت: به مسئولان یکی از داروخانه‌های سطح شهر که فاقد مسئول فنی بود، تذکر جدی داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب با همراهی رئیس شبکه بهداشت شهرستان رودبار با هدف حفظ و حراست از حقوق عامه از داروخانه‌های سطح شهر رودبار جنوب بازدید میدانی کرد.

حامد عمرانی در حاشیه این بازدید با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق مردم در داروخانه‌ها، گفت: طبق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی چنانچه داروخانه‌ای مسئول فنی نداشته باشد و یا مسئول فنی در داروخانه حضور نداشته باشد، حق فعالیت ندارد.

این مقام قضایی هشدار داد: بدین منظور  به مسئولان یکی از داروخانه‌های سطح شهر که فاقد مسئول فنی بود، تذکر جدی داده شد و در صورت تکرار نقض موارد قانونی، برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت خواهد پذیرفت.

این مقام قضایی ضمن تشکر از جامعه پزشکی بیان داشت:حقوق عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و هرجا احساس شود این حقوق در معرض تضییع است، دادستانی به عنوان مدعی العموم حق ورود و پیگیری برای حراست از حقوق عامه را برای خود محفوظ می‌داند.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب نکات لازم قانونی که داروخانه‌ها باید رعایت کنند، برای آن‌ها بیان کرد و به شنیدن مشکلات و درد دل مردم حاضر در داروخانه‌ها پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار