دومین جشنواره پژواک با تغییراتی همراه بود

امیر بیات، مدیرکل مالی و اداری معاونت صدا از تغییر در شیوه‌های داوری و طراحی جشنواره پژواک خبر می‌دهد.

امیر بیات، مدیرکل مالی و اداری معاونت صدا و دبیر اجرایی دومین جشنواره مستند رادیویی پژواک با اشاره به تفاوت‌های این دوره از جشنواره با نخستین دوره گفت: در این دوره از دومین جشنواره مستند پژواک به واسطه آموزش‌هایی که در طول سال برگزار شده است، برنامه سازان با شناخت بهتری در این دوره در رقابت شرکت می‌کنند. 

بیات ادامه داد: در همین راستا دبیرخانه جشنواره امسال اصالت را با موضوع قرار داده است و نه ساختار. در «بخش مستمر» و «بخش ویژه» متناسب با موضوعات روز طراحی شده است. در «بخش برنامه‌های مستمر» برنامه سازان می‌توانند آثارشان را که در طول یکسال گذشته تولید و پخش شده ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرد. این مستند‌ها شامل مستند‌های نیمه بلند، مستند بلند و مجموعه مستند است.   در «بخش ویژه» آثار تولید شده بدون در نظر گرفتن ساختار با دو موضوع از جمله شهدای امنیت و حوادث تروریستی داوری خواهند شد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره مستند رادیویی پژواک در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای این دوره از جشنواره پیش بینی شده است، گفت: در این دوره از جشنواره شاهد تغییر در شیوه‌های داوری و طراحی و اجرای اختتامیه‌ای متفاوت خواهیم بود. دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد. علاوه بر این‌ها در کمیته علمی جشنواره، آموزش فعال‌تر و هدف مند‌تر دنبال می‌شود.

بیات که دبیر اجرایی این دوره از جشنواره است، با اشاره به پیش برد بخش‌هایی که بر عهده اوست، افزود: کمیته اجرایی با توجه به وظایف تعیین شده در کنار تمام کمیته‌های فعال این رویداد بزرگ رادیویی با هدف صرفه و صلاح سازمانی برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم تلاش می‌کند.

تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی و افزایش همبستگی ملی از اولویت‌های جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک است که با شعار «صدای واقعیت، پژواک حقیقت» از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار