مهلت ۴۵ روزه به نیروگاه برق توس

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: 45 روز مهلت به نیروگاه برق توس مشهد برای تکمیل و اجرای کامل سیستم فیلتراسیون داده شد.

مهدی اله‌پورمدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در پی بی‌توجهی به اخطارها و تذکرات مکرر، به نیروگاه برق توس مشهد برای تکمیل و اجرای کامل سیستم فیلتراسیون ۴۵ روز مهلت داده شد.

 او افزود: با پیگیری‌های مداوم و ضرورت تامین و حفظ سلامت مردم، موضوع آلایندگی نیروگاه و عدم انجام تعهدات مربوط به اجرای سیستم فیلتراسیون در کارگروه ماده ۱۴ هوای پاک استان مطرح و بر اساس مصوبه این کارگروه، نیروگاه یاد شده تا پایان امسال برای اجرای تعهدات خود مهلت دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در صورت عدم اجرای تعهدات و تداوم بی توجهی‌ها، برخوردهای قانونی لازم در این رابطه انجام می‌ شود.

اله‌پور بیان کرد: همکاران ما به صورت مستمر بر روند سوخت نیروگاه تا پایان سال نظارت می کنند ضمن این که تعلل در تکمیل نصب و راه اندازی فیلتراسیون به هیچ وجه جایز نیست.

او تصریح کرد: در صورت عدم تحقق مصوبه کارگروه ماده ۱۴، نیروگاه توس به مراجع قضایی معرفی می شود و باید تبعات آن را پذیرا باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تاکید کرد: در این رابطه بارها تذکر و اخطار برای نیروگاه توس صادر شده است اما شاهد بی توجهی در این زمینه شاهد بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار