امروز، بزرگ ترین معروف، حفظ نظام اسلامی است

رئیس مجمع رهروان امر به معروف کوهبنان گفت: امروز بزرگترین معروف، حفظ نظام اسلامی و بزرگ ترین منکر، سنگ اندازی در راه پیشرفت کشور است.

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد و مجمع رهروان امر به معروف در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در این جلسه محمد رضا توکلی، رابط ستاد امر به معروف کوهبنان گفت: امر به معروف و نهی از منکر ۲ واجب الهی است که اگر به فراموشی سپرده شود، اشرار بر مردم مسلط می‌شوند.

او  با بیان اینکه باید امر به معروف را به خوبی بشناسیم، افزود: در اصل هشتم قانون اساسی به امر معروف و نهی از منکر اشاره شده  است؛ بنابراین باید تلاش کنیم جامعه را به سمت نیکی‌ها هدایت کنیم.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف کوهبنان افزود: در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر قانونی مصوب شده؛ بنابراین جا دارد که بر اساس تاکید مجلس، دولت و قوه قضائیه شورای امر به معروف در تمام ادارات، مساجد، دانشگاه‌ها و هیئت‌های مذهبی تشکیل شود.

او بیان داشت: امروز بزرگ ترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگ ترین منکر سنگ اندازی در راه پیشرفت کشور است؛ بنابراین باید به وصایای شهدا که خود عامل به امر به معروف و نهی از منکر بودند، جامه عمل بپوشانیم.

توکلی تصریح کرد: دوره ملی بینش معروف از کتب استاد شهید مرتضی مطهری به صورت مجازی در حال برگزاری است که  جا دارد مدیران ادارات از این فرصت بهره ببرند.

او افزود: شهیدان چمران و سردار دل‌ها الگویی برای ما هستند؛ چون حکومت دلشان را الهی کردند و همواره برای رضایت حضرت حق و خدمت به مردم گام برداشتند.

توکلی بیان کرد:  تلاش کنیم کارهایمان با وضو و با اخلاص برای حل و فصل مشکلات مردم باشد تا رضایت خالق و مخلوق را در بر داشته باشد.

او تصریح کرد:  اسلام با حجاب به زن‌ها ارزش داده که الگو و افتخار تمام دنیا هستند که جا دارد دختران و زنان جامعه اسلامی به این اصل مهم،  عنایت ویژه داشته باشند.

در پایان با حضور فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان و فرماندهان نظامی و انتظامی احکام مجمع رهروان شهرستان اعطا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.