معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان:

تخلیه بار اتوبوس در زمان سفر تخلف است

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تخلیه بار در مسیر شهری، اگر در زمان سفر اتوبوس باشد تخلف محسوب می‌شود.

محمدعلی صلواتی درباره توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در محدوده خیابان کاوه شهر اصفهان این اقدام را تخلف اعلام و اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن این محل در حوزه ترافیک شهری، درصورتی که پلیس راهور، این تخلفات را اعلام کند، به‌طور قطع با اتوبوس، راننده و شرکت متخلف برخورد می‌شود.


او با یادآوری اینکه رسیدگی به معضلات ترافیکی که این اتوبوس‌ها ایجاد می‌کنند بر عهده پلیس است گفت: تخلیه بار در مسیر شهری، اگر در زمان سفر اتوبوس باشد تخلف محسوب می‌شود.


معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: همچنین اتوبوس‌ها اگر ضوابط مربوط به حمل بار را رعایت نکنند تخلف کرده اند و با آن‌ها برخورد می‌شود.


صلواتی درخصوص شکایت مردم از تاخیر در زمان سفر هم گفت: اگر شکایت مردم درباره تأخیر در زمان سفر، شروع حرکت یا به منظور تخلیه بار، در سامانه ۱۴۱ ثبت شود، در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها یا کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان و رانندگان بررسی و با فرد متخلف برخورد می‌شود.
به گفته او، در هفته گذشته بر اساس شکایاتی که با موضوع تأخیر در شروع سفر اعلام شده بود، با شرکت مربوط برخورد شد.


منبع: ایمنا

برچسب ها: اتوبوس ، سفر ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار