صدور ۷۵۰ سند مالکیت برای واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۷۵۰ فقره سند مالکیت تک برگ امسال برای واحد‌های تولیدی، کارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صادر و آماده شد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از صدور ۷۵۰ سند مالکیت برای واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: سند‌های مالکیتی صادر شده از سوی ثبت اسناد و املاک مربوط به واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی خرمدشت، لیا، آبیک و فاز توسعه غرب و شرق شهرک کاسپین هستند.

این مسوول گفت: مالکان واحد‌های تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

صفاری همچنین یادآور شد: در سالیان گذشته نیز ۸۳۰ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحد‌های تولیدی، خدماتی و کارگاهی مستقر در شهرک‌های صنعتی کاسپین (فاز توسعه شرقی و غربی)، آبیک و طارم سفلی صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: دریافت سند ۶ دانگ ثبتی برای ۲۰۷ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی لیا و اسفرورین نیز از دیگر اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در زمینه تثبیت مالکیت اراضی صنعتی بوده است.

صفاری خاطرنشان کرد: حل مشکلات تولیدکنندگان در تامین وثایق بانکی برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی واحد‌های تولیدی و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری از محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شمار می‌رود.

این مسوول با بیان اینکه با ایجاد شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف استان زمینه جذب سرمایه گذار در تمامی شهرستان‌ها فراهم است، اظهار کرد: حجم بالای تقاضای سرمایه گذاری در برخی شهرک‌ها موجب شده تا دنبال اجرای طرح‌های توسعه اراضی و ایجاد زیرساخت بیشتر در آن‌ها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری ۱۸۸ هکتار زمین از سال گذشته تاکنون به سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین، اظهار کرد: استان قزوین در زمینه آماده سازی اراضی شهرک‌های صنعتی و جذب و واگذاری آن‌ها به سرمایه گذاران از استان‌های پیشتاز کشور به شمار می‌رود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.