۳ مدرسه در بخش پیرسهراب چابهار افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۳ مدرسه خیرساز در بخش پیرسهراب شهرستان چابهار افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این مدارس به همت خیر نیک اندیش دکتر امیر همایون نوبخت و با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و مؤسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری ساخته و تحویل آموزش و پرورش منطقه پلان چابهار شد.

زهرا محمدی مسئول مؤسسه مردم نهاد دست یاری گفت: با توجه به مشکلات فضای آموزشی در منطقه بزرگ دشتیاری بر آن شدیم تا به همت و عزم بلند خیران بزرگوار که در امر مدرسه سازی همواره در کنار مؤسسه دست یاری به دشتیاری بودند امروز بار دیگر شاهد ایجاد فضای جدید و استاندار آموزشی برای دانش آموزان عزیز روستا‌های بجار بازار، چوتانی و لاتیدان از توابع بخش پیرسهراب چابهار باشیم.

وی گفت: مدرسه سازی یکی از کار‌های نیک و ماندگاری است که همسرم شهید حسین علیمرادی از دهه ۹۰ با چند نفر دانشجو با چند کتاب کمک درسی در یکی از روستا‌های پیرسهراب آغاز کرد.

محمدی ادامه داد: وقتی همسرم متوجه محرومیت و استعداد‌های درخشان دانش آموزان این منطقه شد در قالب گروه‌های دانشجویی شروع به تعمیر و نگهداری از مدارسی کرد که نیازمند بازسازی بودند از جمله وسایل سرمایشی تجهیزات آموزشی.

مسئول مؤسسه دست یاری به دشتیاری خاطرنشان کرد؛ آذرماه سال ۹۸ همسرم در حین خدمت به فرزندان و دانش آموزان منطقه دشتیاری در حین خدمت شهید شدند و امروز ما راه همان شهید را داریم ادامه می‌دهیم و ان شاءالله این راه دادمه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار