اعلام نتایج جشنواره ملی خوشنویسی مالیاتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج داوری چهارمین جشنواره ملی خوشنویسی مالیاتی در استان اعلام شد.

حمیدرضا منتظری اظهار داشت: در این جشنواره ملی ۱۱۴ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری ارسال و از میان این آثار در هر رشته خوشنویسی سه اثر در هر بخش برگزیده شد.

وی افزود: در آثار خط شکسته امیر دانش مراغی از آذربایجان شرقی نفر اول، مرضیه بیگم پور از استان یزد نفر دوم و علی عابدینی از استان گیلان نفر سوم و سکینه رضایی از استان لرستان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

منتظری اضافه کرد: در آثار خط نستعلیق آرش ستار و خلیل برجیان از چهارمحال و بختیاری به صورت مشترک نفر اول، امین زنجانی از استان خراسان رضوی نفر دوم و وحید گودرزی از استان لرستان به عنوان نفر سوم معرفی شدند و حجت الله گودرزی از استان اصفهان شایسته تقدیر شد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در آثار خط نسخ مهدی سنگی از استان خراسان جنوبی نفر اول و نوشین سامانی به عنوان نفر دوم معرفی شدند.

منتظری تصریح کرد: در رشته خط ثلث شیرین رهنما از استان اصفهان حائز رتبه دوم و مهدی اسماعیلی از چهارمحال وبختیاری شایسته تقدیر اعلام شدند و در رشته خط تحریری مرضیه بیگم پور از یزد نفر اول، مرضیه درویش نسلیان از استان آذربایجان شرقی نفر دوم و صدیقه صالحی از چهارمحال و بختیاری نفر سوم و اکرم شیبانی از استان خراسان رضوی رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

وی بیان داشت: چهارمین جشنواره ملی مالیاتی کشور به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و با محوریت قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در رشته‌های مختلف هنری برگزار شد.

منتظری ادامه داد: مسابقه خوشنویسی این جشنواره از سوی دبیرخانه استانی اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.