آغاز توزیع گوشت گرم قرمز تنظیم بازار در البرز

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از آغاز اجرای طرح توزیع گوشت گرم قرمز تنظیم بازار در این استان خبرداد.

عبدالرضا بازدار گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و کاهش عرضه دام زنده به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار سهمیه ای را از وزارت جهاد کشاورزی را دریافت کردیم.

او می گوید: در همین راستا به مناسبت دهه مبارک فجر توزیع گوشت گرم گوساله در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آغاز شده است .

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز افزود: در اجرای این طرح گوشت چرخ کرده گوساله با قیمت ۱۷۰ هزار تومان، مخلوط گوساله کیلویی ۱۹۲ هزار تومان، سردست گوساله ۲۱۵ هزار تومان و ران ۲۱۵ هزار تومان به فروش عرضه می شود.

وی گفت: همچنین از فردا شنبه نیز توزیع گوشت گرم گوسفندی به صورت بسته بندی های ۲ کیلویی در سطح میادین میوه و تره بار البرز آغاز می شود.

بازدار با بیان این که برای این بخش نیز چهار تن سهمیه دریافت کرده ایم، افزود: بسته بندی های گوشت گرم گوسفندی به صورت مخلوط و کیلویی ۲۲۰ هزار تومان می باشد.

سرپرست جهاد کشاورزی البرز اظهار کرد: توزیع گوشت گرم گوساله و گوسفندی تا تنظیم بازار وکاهش قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد که طرح توزیع گوشت گرم قرمز در مرحله اول در شهرستان کرج و برای مراحل بعدی در شهرستان های استان البرز نیز توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.