امام جمعه بخش چترود:

انقلاب اسلامی ایران، مسیر تاریخ را تغییر داد

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: انقلاب، مسیر تاریخ را تغییر داد، در زمان طاغوت تحقیر و ذلیل شده بودیم؛ اما در بهمن ۵۷ ذلت تبدیل به عزت شد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داد، در زمان طاغوت تحقیر و ذلیل شده بودیم، خود باوری نداشتیم؛ اما در بهمن ۵۷ ذلت، تبدیل به عزت شد و به خود باوری رسیدیم.

او می‌گوید: هر روزی که تحول نباشد،  رکود است؛ اما نور خدا خاموشی ندارد و به همین دلیل امام(ره)  انقلاب را انفجار نور نامیدند.

امام جمعه چترود بیان کرد: در دنیایی که به سرعت به دنبال سکولاریسم، لیبرالیسم و نفی معنویت، نفی دین و خدا حرکت می‌کرد و در دنیایی که در ۲ قطب شرق و غرب دین زدایی و خداگریزی محور اصلی بود، انقلابی با نام خدا و تکیه بر دین و رهبری روحانیت به وقوع پیوست و به پیروزی رسید.

او تصریح کرد: همه ساله مردم پیروزمند باید جشن پیروزی را تکرار و این جریان فکری و این انقلاب عمیق تاریخی را برای نسل‌های بعد هم تبلیغ کنند و یاد امام (ره)، شهدای جبهه، دفاع جانانه مردم از انقلابشان در خطر‌های مختلف همه بر این موضوع تاکید دارد و در مساله انقلاب ما را همیشه به روز نگه می‌دارد.

امام جمعه چترود سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض کرده و افزود: افتخار ولادت در درون کعبه منحصر به علی (ع) می باشد و ایشان تنها فردی است که در خانه خدا متولد شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار