برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها در چهارمحال و بختیاری

با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آیین میهمانی لاله‌ها در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مراسم با عطر افشانی گلزار مطهر شهدا یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

این مراسم همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گلزار‌های شهدای استان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: امسال به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی و روز پدر، برنامه میهمانی لاله‌ها را به صورت همزمان با آیین دیدار با پدران آسمانی در ۲۹۲ گلزار شهدای استان برگزار شد.

اسماعیل عسگری روز پنجشنبه در این آیین افزود: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۴ مدیرکل استان نیز با حضور در ۴۴ گلزار شهدا و برپایی میزخدمت پاسخگویی مشکلات مردم شدند.

وی به فراخوان جشنواره عکس از میهمانی لاله‌ها و دیدار با پدران آسمانی در استان اشاره کرد و گفت: این جشنواره با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و عکس‌های برتر در روز ۲۲اسفندماه به مناسبت روز شهید تجلیل خواهند شد.

وی برگزاری همایش تجلیل از همسران شهدا، دیدا با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دیدار با ایثارگران بستری در بیمارستان و رونمایی از اثر چندرسانه‌ای شهید عنایت الله ریسی را از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهه فجر عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.