اصفهان میزبان بزرگترین اعتکاف دانش آموزی کشور

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری بزرگترین اعتکاف دانش آموزی کشور در اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی از برگزاری بزرگترین اعتکاف دانش آموزی کشور به میزبانی اصفهان خبر داد و گفت: در ایالم البیض ماه رجب، ۵۶ مسجد در سراسر استان میزبان بیش از ۱۰ هزار دانش آموز معتکف هستند.

او اظهار کرد: در این اعتکاف بیش از ۶۰۰ طلبه و مبلّغ خواهر و برادر طرح امین که در خط مقدم حوزه تبلیغات دانش آموزی استان فعال هستند در کنار دانش آموز قرار می‌گیرند و حین برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه، مباحث تبیینی و اعتقادی را برعهده می‌گیرند و حلقه‌های معرفتی برگزار می‌کنند.


معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: برنامه ریزی شده که دانش آموزان معتکف بیشتر با مسائل عمیق اسلامی آشنا شوند و ضمن آگاهی از فرهنگ اسلامی ایران، باور‌ها و اعتقادات ایرانی اسلامی نوجوانان هم تقویت شود.


حجت الاسلام سید حسین مؤمنی ادامه داد: به ملبغان طرح امین تاکید شده در طول سه روز اعتکاف به شبهات و سؤالاتی که ذهن نوجوانان دانش آموز را به خود مشغول ساخته، به صورت کامل و جامع پاسخ دهند.


او بهترین نقطه اتصال مبلغان دینی با نوجوانان و جوانان را طرح امین اعلام و اظهار امیدواری کرد: مسئولان حکومتی و متولیان حوزوی به اجرای کامل طرح و دغدغه‌ها و خواسته‌های طلاب امین بیشتر اهمیت دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار