کلنگ ۲ طرح در رفسنجان بر زمین زده شد/ افتتاح تله متری آب و فاضلاب رفسنجان+ تصاویر

در دومین روز از دهه مبارک فجر کلنگ ساخت دهکده ورزشی و مهمان‌شهر رفسنجان بر زمین زده شد.

در دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار کرمان، معاون عمرانی استاندار، فرماندار و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان رفسنجان، کلنگ دهکده ورزشی بلوار خلیج فارس به زمین زده شد.

این پروژه به متراژ ۱۲ هکتار، داری ۲ فاز است که در مجموع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

فاز اول این دهکده ورزشی در سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم آن هم در سال ۱۴۰۳ با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

در این دهکده، زیرساخت‌های ورزشی اعم از ورزش اسب‌سواری و سالن‌های رزمی ایجاد می‌شود.

کلنگ زنی دهکده ورزشی در رفسنجان

همچنین امروز مهمان‌شهر در کمربندی سرچشمه و یزد کلنگ‌زنی شد.

در این طرح هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن ۵۰۰ میلیارد تومان است که از سوی شهرداری تامین می‌شود.

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: ساماندهی از این‌جا آغاز می‌شود که با احداث مهمان‌شهر جدید، اتباع به مکان جدید منتقل شوند، ضمن اینکه دولت با راه‌اندازی اطلس شناسایی اتباع، کسانی را که دارای مجوز نیستند، شناسایی می‌کند.

این طرح قرار است ۲  ساله ساخته شود.

همچنین استاندار کرمان در سفر به رفسنجان با همراهی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان  از پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان بازدید کرد. 

بازدید استاندار از پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان

افتتاح تله متری آب و فاضلاب رفسنجان

قبل از ظهر امروز سامانه تله متری آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان که یک سامانه کنترلی شبکه توزیع آب است با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه و فرماندار و تعدادی از مسئولان افتتاح شد.

افتتاح تله متری آب و فاضلاب رفسنجان

خیابان انقلاب افتتاح شد

خیابان انقلاب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به مساحت ۶ هرار مترمربع امروز با حضور استاندار کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار و تعدادی از مسئولان رفسنجان افتتاح شد.

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان صبح پنجشنبه ۱۳ بهمن در ابتدای سفر خود به رفسنجان  با همراهی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار ، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه رفسنجان و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ادای احترام استاندار به شهدا

برچسب ها: کلنگ زنی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.