آغاز افتتاح ۱۱ طرح صنعتی و احیای ۲ واحد راکد به مناسبت دهه فجر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از آغاز افتتاح ۱۱ طرح صنعتی و احیای ۲ واحد راکد به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت : این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۵۸۷ کرمانشاهی را مهیا می‌کند.

محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت : در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین و تحقق شعار سال تحت عنوان " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" در دهه مبارک فجر امسال ۲ واحد صنعتی راکد با سرمایه گذاری ۱۲۴۵ میلیارد تومان و اشتغال ۲۳۵ نفر احیا خواهد شد و ۱۱ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۲۳۸ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۵۲ نفر، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: سه طرح قابل بازدید از روند اجرایی بخشی از پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان و اشتغال یک هزار و ۱۲۰ نفر از عمده برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر امسال خواهد بود.

دارابی تاکید کرد: در راستای ایجاد زنجیره تأمین و گسترش فروشگاه‌های بزرگ و به منظور کاهش قیمت مصرف کننده و ایجاد رصد و کنترل هوشمند کالا‌های عرضه شده در استان شاهد بهره برداری از سه فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در ایام مبارک دهه فجر خواهیم بود.

ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه یادآور شد: باوجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که در حوزه تولید داریم به حول و قوه الهی جریان سرمایه گذاری در کرمانشاه پویا و فعال است و پروژه‌های به بهره برداری رسیده و در دست اجرا خود گویای این موضوع است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار