پایداری ارتباطات مخابراتی در خوی

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی گفت: ارتباطات مخابراتی شهرستان خوی پس از وقوع زلزله، همچنان پایدار است و هیچ مشکلی برای برقراری ارتباط تلفنی و شبکه اینترنت وجود ندارد.

چنگیز نوری‏، مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی گفت: به دنبال وقوع زلزله ۵.۹ در شهرستان خوی و بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته توسط مرکز کنترل ارتباطات مخابراتی و تیم‌های میدانی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، وضعیت شبکه مخابراتی ثابت در مناطق زلزله زده پایدار گزارش شده است.

وی ادامه داد: در بخش ارتباطات سیار نیز به دنبال قطعی شبکه برق در برخی مناطق زلزله زده، ارتباطات تعدادی از سایت‌های همراه اول در برخی مناطق دچار اختلال و قطعی موقت شد که با تلاش انجام گرفته، قریب به اتفاق این سایت‌ها مجددا در مدار ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات پایدار قرار گرفته است.

نوری با بیان اینکه به همراه تیم‌های تخصصی جهت جلوگیری از هرگونه قطعی به مناطق زلزله زده اعزام شدیم، افزود: مراکز پاسخگوی خدمات مشتریان مخابرات منطقه آذربایجان غربی به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات و سوالات مردم شهرستان خوی و دیگر مناطق زلزله زده هستند.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به عملیات‌های شبانه روزی تیم‌های فنی مخابرات منطقه آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده خوی از عزم جدی همراه اول برای برقراری اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در روزهای نخست پس از این زمین لرزه چهار سایت نسل چهارم همراه اول در روستاهای آلمالو، باغ رجب، حصاربدلان و قریس راه اندازی شده است که هر کدام از این سایت‌ها روستاهای اطراف را نیز تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌دهد.

نوی تاکید کرد: چندین سایت دیگر همراه اول نیز هفته آینده در مناطق روستایی زلزله زده با هدف استفاده ارتباطی مردم و دانش آموزان در بخش آموزش مجازی راه‌اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.