استاندار سیستان و بلوچستان:

شرایط سیستان و بلوچستان را تغییر می‌دهیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به فضل الهی شرایط استان را تغییر خواهیم داد چرا که این خطه از میهن اسلامی ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید از آن استفاده کرد.

 محمد کرمی امروز  در  حاشیه نشست با مسوولان دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه نگاه ویژه‌ای از سوی دولتمردان به استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که امیدواریم موجبات پیشرفت این خطه از میهن اسلامی را فراهم آورد.

وی اظهارداشت: مخابرات به عنوان یک مجموعه علمی و تخصصی باید در جهت آسایش و رفاه مردم با کمترین هزینه عمل کند.

کرمی با تأکید بر اینکه از کار‌های جزیره‌ای در سیستان و بلوچستان جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: باید از توان دانشجویان استفاده شود و از دانشگاه‌ها می‌توان به عنوان ابر علمی استفاده کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جلسات هماهنگی بین بخشی باید به صورت مرتب برگزار شود چرا که این ارتباط موجب هم‌افزایی می‌شود.

وی تصریح کرد: نوآوری و خلاقیت اهمیت فراوانی دارد، امروز اگر یک کارگاه تولیدی، نوآوری نداشته باشد قطعا محکوم به شکست است بنابراین مسیر پیشرفت با کسب علم رابطه مستقیم دارد.

کرمی با بیان اینکه ما قاطعانه تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را دقیق اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: کار را دقیق انجام دهید تا دچار اشکال و اشتباه نشوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار