محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق زمین گیر شد

جانشین فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه خودروی ۴۰۵ شوتی و کشف ۳۰ هزار عدد لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

 سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد فردی با استفاده از خودرو شوتی تعداد قابل توجهی لوازم آرایشی بهداشتی فاقد مجوز‌های قانونی از جنوب کشور تهیه و قصد دارد در انباری واقع در بلوار نبوت کرج آن‌ها را دپو کند.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات پلیسی محل دقیق انبار مذکور را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی به موقعیت انبار اعزام شدند و پس از رسیدن خودروی حامل بار قاچاق، در بازرسی از آن ۳۰ هزار عدد لوازم بهداشتی قاچاق شامل: شامپو سر، عطر و پودر صورت کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه، اظهارداشت: کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی در خاتمه با بیان اینکه برخورد قاطعانه با مجرمین اقتصادی در دستورکار انتظامی کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.