بهره مندی ۹۵ سالمند پرخطر تویسرکان از خدمات درمانی

مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت تویسرکان گفت: ۹۵ سالمند پرخطر شهرستان به صورت کاملا رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

مریم منیعی، مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت تویسرکان گفت: به منظور اجرای برنامه حمایت از سالمندان پرخطر و با هدف ارتقای کیفیت زندگی سالمندان و بهبود حمایت‌های بهداشتی و درمانی به این گروه آسیب‌پذیر جامعه، سالمندان پرخطر شناسایی و حمایت‌های بهداشتی و درمانی از این قشر آسیب‌پذیر انجام شد.

او افزود: در این طرح مراقبان سلامت و بهورزان واحد‌های تابعه مرکز بهداشت شهرستان پس از شناسایی سالمندان پرخطر با توجه به وضعیت جسمانی و عدم توانایی سالمندان در مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجعه مستقیم به منازل آن‌ها نمونه آزمایشگاهی تهیه و اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کردند.

مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت تویسرکان تاکید کرد: در این طرح ۹۵ سالمند پرخطر شهرستان با همکاری کارشناس برنامه سلامت سالمندان ستاد، واحد‌های آزمایشگاه و نقلیه، پزشکان، مراقبان سلامت و بهورزان به‌صورت کاملا رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

منیعی گفت: کارشناس برنامه سلامت سالمندان ستاد واحد‌های آزمایشگاه و نقلیه، پزشکان، مراقبان سلامت و بهورزان در این طرح فعالانه مشارکت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.