۴۰۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در شهرستان سامان اجرا می‌شود

فرماندار سامان از اجرای ۴۰۰ عنوان ویژه برنامه همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

محمدتقی گنجعلی در نشست شورای اداری شهرستان سامان تاکید کرد: برای اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان ۲۶ کمیته فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تشکیل و فعال شده است.

وی با اشاره به لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مختلف برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد توجه همگان باشد.

گنجعلی به آغاز فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: از اکنون تا پایان فعالیت این سامانه بارشی تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان شهرستان سامان در آماده‌باش کامل هستند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در صحنه حضور میدانی دارند.


بیشتر بخوانید


فرماندار سامان اظهار داشت: بخشداران، شهرداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی برای خدمات‌رسانی به مردم و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در زمان بارش با یکدیگر همکاری و مشارکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب گفت: این مراسم در ۱۲ نقطه از شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سامان با پیش‌بینی حضور ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

 

برچسب ها: دهه فجر ، سامان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.