پاسخ وزیر اقتصاد به سوالات نمایندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

شهباز حسن پوربیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون متبوع خود، گفت: دستورکار نشست امروز کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح سوال تعدادی از نمایندگان از سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی بود که با حضور نمایندگان سوال کننده و خاندوزی برگزار شد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محور اولین سوال که توسط میرسلیم از وزیر امور اقتصاد و دارایی طرح شد در خصوص اقدامات انجام شده در راستای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرار‌های مالیاتی بود، ادامه داد: چنارانی به عنوان دیگر نماینده سوال کننده سوال خود را در خصوص عدم پرداخت وام‌های خرد مطرح کرد که وزیر اقتصاد توضیحاتی ارائه کرد.

پوربیگلری با بیان اینکه وحیدی نیز سوال خود را در خصوص اقدامات انجام شده توسط وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و حفظ سرمایه مردم مطرح کرد، گفت: محور سوال ذوالنوری و بیگی نژاد در زمینه واگذاری سهم ۱۲ درصدی دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و نحوه قیمت گذاری آن بود.

وی ادامه داد: زهره الهیان و زهرا شیخی نیز سوالاتی را از وزیر اقتصاد در خصوص راهکار‌ها و اقدامات این وزارتخانه در زمینه کنترل تورم و اجرای حذف ارز ترجیحی بدون فراهم سازی زیرساخت‌ها مطرح کردند که خاندوزی به این سوالات پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
پیرو سخنان رهبر معظم ودر راستای چابک سازی و کمتر شدن هزینه دولت در این شرایط سخت اقتصادی دولت و رقابت پذیری شرکتهای خصوصی باید شرکتهای هواپیمایی مثل ایران ایر و کاسپین و اسمان به بخش خصوصی واگذار شوند مخصوصا شرکت هواپیمایی کاسپین و اسمان که هر کدام یک قسمت از فرودگاه مهراباد را برای خودش گرفته. و این شرکتها به دلار هزینه میکنند و به ریال درامد دارند و هزینه های هنگفتی برای دولت دارند
آخرین اخبار