مراسم افتتاحیه طرح ملی اعتلاء در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: می‌خواهیم از مرجعیت اساتید و اعضای هیأت علمی این دانشگاه که در ۴۰۰ شهر پراکنده هستند، استفاده کنیم.

مراسم افتتاحیه طرح ملی اعتلاء (دوره تعالی‌بخش معرفتی، مهارتی و حرفه‌ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالن شهیدمطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

طهرانچی در این مراسم، با اشاره به فلسفه برگزاری طرح ملی اعتلاء گفت: بسیار خرسندیم که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی، با یک برنامه محوری، عالمانه و حکیمانه در عرصه‌ای وارد شده که نیاز امروز کشور است.

 او اظهار کرد:هدف طرح ملی اعتلاء، فراخوان به سرمایه انقلاب است که همان اساتید هستند و باید با همه اعتقادات دور هم بیاییم و با اندیشه برتر درمقابل موریانه‌هایی که برای خوردن این ستون حمله‌ور شده‌اند، پاسخ مناسب تهیه کنیم.

 طهرانچی ادامه داد: نگاه این طرح، محدود به دانشگاه نیست بلکه می‌خواهیم از مرجعیت اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که در ۴۰۰ شهر پراکنده هستند، استفاده کنیم و این طرح یک فراخوان است که با یک نگاه دوباره به باور‌ها و تبیین که از خودسازی آغاز شده و به جامعه‌پردازی می‌رسد و درنهایت تمدن‌سازی را نشانه رفته، بپردازیم؛ بنابراین این طرح مختص دانشگاه آزاد اسلامی نیست بلکه مسئولان کشوری و امنیتی نیز بر این باور هستند که امنیت را باید از مسیر فکر، سلامت فکر و اندیشه و با تبیین برقرار کرد. کشور در این پیچ تاریخی بزرگ نیازمند تبیین از جنس جهاد است.

در این مراسم با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از طرح ملی اعتلاء (دوره تعالی‌بخشی، معرفتی، مهارتی و حرفه‌ای مسئولین، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی) رونمایی شد. 

طرح اعتلاء با تمرکز با منابع انسانی فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش دارد تا زمینه جهت ایجاد بهبود وضعیت برخی حوزه های کلیدی از جمله جهاد تبیین و تعالی بخشی به منابع انسانی را فراهم کند. همچنین در بخشی از این طرح ضمن پرورش نیروی انسانی، در تلاش است تا بستر عملی مدیریت انقلابی و مدیریت جهادی را به صورت عینی تر فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
آقای طهرانچی فکر نان کن خربوزه آبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
آقای خسرو پناه رفاقت با طهرانچی اجاز میدهد تا از مدیریت دانشگاه آزاد در شورای انقلاب فرهنگی انتقاد کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
این جمله زیبا رو کجای دلمون بگذاریم:
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی، با یک برنامه محوری، عالمانه و حکیمانه در عرصه‌ای وارد شده که نیاز امروز کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
ازاین خسرو پناه هم آبی گرم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خدا این ایده های نوآورانه مدیران دانشگاه آزاد رو از ما نگیره !
هر روز دور هم جمع میشند و یک ایده خلاقانه ارایه میکنند
آخرین اخبار