اولین بخش از اتوبوس‌های جدید وارد اهواز شد

نخستین بخش از اتوبوس‌های جدید آتروس (تولیدی شرکت ایرانخودرو دیزل) به تعداد ۱۰ دستگاه وارد اهواز شد.

با توجه به پیگیری‌های سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز  در روز‌های گذشته در تهران  خوشبختانه این موضوع تحقق یافت و امروز ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید مدل آتروس، تولیدی شرکت ایرانخودرو دیزل وارد کلانشهر اهواز گردید.

رضا بزاز زاده در حاشیه ورود اتوبوس‌های جدید به سازمان اتوبوسرانی گفت: ۶۴ دستگاه اتوبوس شهری از خریداری شده که اولین سری از آن‌ها به تعداد ۱۰ دستگاه وارد اهواز شد.

 سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز  ادامه داد:  امیدوار هستیم با پیگیری‌های تیم شهرداری و سازمان اتوبوسرانی اهواز، تحویل ۵۴ دستگاهِ باقیمانده بزودی محقق شود.

 دو کارخانه‌ی تولید اتوبوس‌های شهری با نام‌های شرکت ایرانخودرو دیزل (برند آتروس) و شرکت عقاب افشان (برند اسکانیا) عهده دارِ تامین اتوبوس‌های خریداری شده وزارت کشور و سازمان‌های اتوبوسرانی کل کشور هستند.

اولین بخش از اتوبوس‌های جدید وارد اهواز شد

ترافیک یکی از معضلات اهواز است که مهم‌ترین علت آن توسعه نیافتن حمل و نقل عمومی است.

اولین بخش از اتوبوس‌های جدید وارد اهواز شد

وجود اتوبوس‌های زیاد که بتوانند در سریع‌ترین زمان مسافر را به مقصد برسانند، می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک کلانشهر داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خوزستان با اینهمه صنایع آلاینده نیازمند نامیین ناوگان پاک شهری برقی و گازی توسط همین صنایع بزرگی است که اکثرا در شهر اهواز و اطراف این کلانشهرند و یا در شهرهای خوزستان همچون هفتگل و مسجدسلیمان و ماهشهر و دیگر شهرهای صنعتی استان هستند باید خریداری کردند و با شهرداری‌های استان همکاری کنند
این کار یک کار خوب و ماندگار برای داشتن شهرهایی پاک است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شرکت نفت و شرکت گاز و شرکت ملی فولاد و کربن ایران و شرکتهای پتروشیمی‌ها و شرکت های نیشکر که اینهمه آلودگی برای شهرهای خوزستان دارند باید به مسولیت اجتماعی خود هم در تجهیز ناوگان شهرهای خوزستان به اتوبوسها و تاکسیهای برقی و همچنین برای ساخت نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در این استان گرم همچون فولاد مبارکه اصفهان و دیگر شرکتهای بزرگ کشوری آستین بالا بزنند
هوای پاک حق همه شهروندان است
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اول به جاده های اهواز رسیدگی کنین. وبعدش تمام زیر ساخت اهواز کوچک وخیلی نابود شده است. چطور میتوان احساس راحتی کرد با آنکه جاده های ان به کلی نابود شده است
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اهواز باید براش قاطر سفارش بدن بیاد
خیابون هایی که کمترین حق شهروندی آسفالت رو ندارند اتوبوس میخواد چکار؟؟؟
خجالت می کشیم بگیم داریم تو کلان شهر زندگی میکنیم
از یه دهات هم بدتره