اجرای طرح هادی در ۴۶ روستای بالای ۲۰ خانوار تربت جام

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت جام گفت: از مجموع ۱۲۵ روستای بالای ۲۰ خانوار تا الان در ۴۶ روستا طرح هادی اجراشده است.

حسبن عرب زوزنی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت جام گفت : پارسال برای  اجرا و تکمیل طرح هادی در ۱۷ روستای شهرستان اعتبار مصوب  شد و در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده از محل قیر رایگان در ۲۱ روستا،  ۷۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در دست اجرا است.

او با اشاره به بازنگری اجرای طرح هادی در سطح روستا‌های شهرستان افزود: تا کنون در ۴۴ روستا که مدت ۱۰ سال از زمان تصویب طرح هادی آن‌ها گذشته شده است بازنگری انجام گرفته است و تعداد طرح هادی ۴۸ روستا  در دست بازنگری است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت جام ادامه داد: مشکلات طرح هادی و توسعه‌های مورد نیاز این روستا‌ها با تصویب بازنگری طرح هادی در تمامی روستا‌های که ۱۰ سال از افق طرح هادی گذشته است حل می‌گردد که از این حیث تا کنون این امر بی سابقه بوده است که طی یکسال در قریب به نیمی از روستا‌های شهرستان بازنگری صورت پذیرد.

 عرب زوزنی  با اشاره به میزان اعتبارات تخصیص یافته به اجرای طرح هادی درسال جاری بیان  کرد: امسال میزان اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای طرح هادی روستایی ، مصوب استانی ۴ میلیاردو ۶۵۰ میلیون ۵۰۰ هزارتومان که تا الان ۲ میلیاردو ۱۷۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

او تصریح کرد:  اعتبارات مصوب ملی ۵ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان بوده که به طور ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت جام تأکید کرد: اعتبارت تخصیص یافته در سال جاری نسبت به دوسال قبل از رشد حدود ۳۰۰ درصدی برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.