فرودگاه شهید باکری ارومیه میزبان پرواز‌های امدادی

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: زلزله آسیبی به فرودگاه خوی وارد نکرده است و از بامداد امروز فرودگاه ارومیه در حال پذیرش پرواز‌های امدادی است.

محمد علی نائل قراملکی مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه خوی گفت: زلزله آسیبی به فرودگاه خوی وارد نکرده است و از بامداد امروز فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه در حال انجام پرواز‌های امدادی است.

محمد علی نائل قراملکی افزود: بلافاصله پس از زلزله بازدید از سطوح پروازی و زیر ساخت‌های فرودگاه شهدای خوی به عمل آمده است و خوشبختانه بجز ترک مختصری در دیوار‌های ایجاد شده، آسیبی به فرودگاه شهدای خوی وارد نشده است.

وی ادامه داد: زیر ساخت‌های فرودگاه خوی عملیاتی و آماده خدمت رسانی است.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی می گوید: از بامداد امروز اعزام پرواز‌های امدادی به فرودگاه شهید باکری ارومیه آغاز شده است و نخستین پرواز ساعت ۳ بامداد امروز و دومین پرواز نیز ساعت ۵:۳۹ وارد فرودگاه ارومیه شد.

نائل قراملکی گفت: علاوه بر دو پرواز پذیرش شده یک پرواز دیگر نیز برای کمک رسانی تا ساعتی دیگر وارد فرودگاه شهید باکری ارومیه خواهد شد.

وی افزود: پرواز‌ هواپیمای ۷۴۷ امدادرسان به دلیل پهن پیکر بودن در فرودگاه خوی فرود نخواهد کرد و پرواز در فرودگاه ارومیه پذیرش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.