اذعان ژنرال مک کنزی به قدرت موشک‌های بالستیک ایران

فرمانده پیشین نیرو‌های مرکزی آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن اذعان به قدرت موشکی ایران، آن را از برنامه هسته‌ای تهران خطرناک‌تر دانست.

فرماندهی پیشین نیرو‌های مرکزی آمریکا ضمن اذعان به قدرت نظامی ایران، در خصوص برنامه موشک‌های بالستیک ایران هشدار دارد و گفت: «از نگاه من برنامه موشک‌های بالستیک ایران از برنامه هسته‌ای این کشور خطرناک‌تر است.»

ژنرال کنت مک کنزی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العربیه با بیان این مطلب مدعی شد برنامه موشک‌های بالستیک ایران در کنار تسلیحاتی، چون موشک کروز و سامانه پهپادی، قدرتی به این کشور داد که می‌تواند از آن علیه همسایگانش استفاده کند.

ژنرال مک کنزی ضمن اذعان به قدرت نظامی ایران درباره برنامه موشک‌های بالستیک ایران هشدار داد و آن را خطرناک‌تر از برنامه هسته‌ای دانست و گفت: من هم از آن دسته از افرادی هستم که این برنامه را از ایران خطرناک‌تر می‌دانند، به نظر من رشد توان بالستیک ایران در کنار دو نوع دیگر از سلاح، یعنی موشک‌های کروز و سامانه پهپادی موجب شد تا ایران در پنج تا هفت سال اخیر، توانمندی بالایی را به دست بیاورد، آنان امروز توانمندی بالایی دارند و می‌توانند از این توانمندی علیه همسایگانشان استفاده کنند.
وی در ادامه مدعی شد: در موضوع هسته‌ای نیز اینگونه است، آنان در این حوزه این توانمندی را دارند که بتوانند به سرعت از این نوع سلاح بهره بگیرند. به طور کلی این مسائل بسیار نگران کننده و از موضوعات قابل توجه کشور‌های منطقه است.

این نظامی عالی رتبه آمریکایی در ادامه ادعای همکاری‌های نظامی روسیه و ایران و امکان تجهیز تهران به جنگنده‌های پیشرفته را مطرح کرد و اقدام مسکو برای تجهیز تهران به تسلیحات پیشرفته در ازای مشارکت آن در جنگ اوکراین را بخشی از رفتار غیرمسئولانه روسیه عنوان کرد.

مک کنزی: بر پرهیز از جنگ با ایران اتفاق نظر دارم

وی سناریوی پوچ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران را رد شده دانست و با مطرح کردن ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای گفت: موضع آمریکا جلوگیری از تجهیز ایران به سلاح هسته‌ای است، همه در این مسئله که بهترین راه برای چنین هدفی، تمرکز بر تلاش‌هایی است که اساس آن پرهیز از جنگ باشد، اتفاق نظر دارند، در این مسیر باید تلاش‌ها بر راهکار‌های دیپلماتیک متمرکز باشد، اما هر کشوری این حق را دارد تا از خود دفاع کند و این اصل شامل اسرائیل و آمریکا هم می‌شود، به همین دلیل باور دارم که نباید برخی از گزینه‌ها را از روی میز کنار گذاشت.

ژنرال مک کنزی

ژنرال مک کنزی در بخش دیگری از اظهاراتش بار دیگر عقاید بی اساس ایران هراسی را مطرح کرد و مدعی شد ایران تهدیدی برای منطقه محسوب می‌شود و شرکای واشنگتن در منطقه باید تجهیز باشند چرا که اگر جنگی در منطقه رخ دهد جنگ موشک‌های کروز، بالستیک و پهپاد است.

شرایط نیروهای آمریکایی در خروج از افغانستان فاجعه بار بود

ژنرال مک کنزی که در زمان عقب نشینی فاجعه بار نیرو‌های آمریکایی از افغانستان فرماندهی نیرو‌های مرکزی آمریکا را بر عهده داشت در پاسخ به سئوالی مبنی سلطه جمهوریخواهان بر مجلس نمایندگان و آغاز تحقیقات درباره شرایط فاجعه بار نیرو‌های آمریکایی در زمان عقب نشینی گفت، تصمیم عقب نشینی از افغانستان به نظر من تصمیمی سیاسی بود که مقامات ملی گرای آمریکا اتخاذ کردند، به همین دلیل مقامات تصمیم گیرنده مسئولیت پاسخگویی را بر عهده خواهند داشت. وقتی که موضوع عقب نشینی از افغانستان مطرح بود توصیه ما این بود که این عقب نشینی نباید به طور کامل انجام شود، من این ایده را مطرح کرده بودم، اما تصمیمی که گرفته شد متفاوت بود. به نظر من تصمیم گیری و اجرای سریع این تصمیم به صورت مستقیم در فروپاشی افغانستان در زمان عقب نشینی و پس از آن نقش داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر کیانپور
۱۵:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا آیا به یاد نمی آوری که به قدرت خدا شنهای بیابان‌های طبس که هواپیماهایتان که برای توطئه آمده بودند زیررو کرد آن که اول انقلاب بود اما حالا که دیگر ایران عزیز هزاران برابر قدرتش زیاد تر شده است و فقط بمب اتمی ندارد اما اگر دست از پا خطا کنید فقط در چند دقیقه 85 ملیون ایرانی که هر کدام یک موشک اتمی هستند بر سرتان فرود می آید و در ضمن این شما بودید که سردار دلهای مارا درکمال نامردی تمام به شهادت رساندید واما ما روی برجامی که خودتان نوشته اید عمل می کنیم بخداوند متعال قسم که اگر خودتان را 45سال تحریم کرده بودند تا حالا دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نداشت و بدان که این جنگ برابر با نابودی کامل تمام امکانات شماست. از خشم خداوند متعال بترس که خداوند از همه دنیا قویتر است به امید پیروزی سربازان گمنام امام زمان ع وارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ودلاورمردان ایران زمین با غیرت درود به سید علی خامنه رهبر کبیر انقلاب اسلامی وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
وطن قربان آن خاک قشنگت وطن جانم فدای خاک وسنگت
جوانانت عزیز و مردم پاک فدای مردمان شوخ وشنگت
وطن جانم ندارد قابل تو فدای نقشه همچون پلنگت
توهمچون گوهری برنقش عالم فدای لاله های رنگ رنگت
دیار قهرمانان ودلیرا ن فدای این همه دست بر تفنگت
ز لر تا تر ک تا کرد دلاور زکرماچ تا بلوچ تا هفت لنگت
زان قوم عرب تا آن خراسان همگی جان به کف در روز جنگت
زمازن تابه گیلان قوم گیلک همه سرباز تو در روز تنگت
من هستم خاک پای مردم تو همه از بهر توست این سازو دنگم(حرفم)
زنده باد ایران زنده باد مردم غیورر ایران پاینده باد پرچم سبز و سفید سرخ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
اگر امریکا میتوانست به ایران حمله کند رحم نمی کرد ولی بعصی ها هنوز توی خواب صد سال پیش هستندوهی از قدرت نطامی امریکا تعریف میکنند درست است بوجه نطامی امریکا چندین برابر بوجه نطامی ایران است ولی سرباز امریکایی هم آن همجنس باز بی پدر مادر است که کمتر از انسانیت بویی برده ولی سربازان ایرانی از نسل دلاوران میهن پرست وخداجوی میباشد که در جنگ تحمیلی ودفاع از حرم جانفشانی کردند بهتر است آقایانی که اینقدر از امریکا هراس دارند به خودشان بیایند واز سربازان وارتش کشور خودشان تعریف وتمجید کنند وگرنه باید به غیرتشان شک کرد واین بی
Iran (Islamic Republic of)
نا اشنا
۰۲:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
همیشه ژنرالهای آمریکا از صنعت و سلاح دشمنان شان تعریف می‌کنند که یک بودجه قلمبه از سنا بگیرند ، بعد هندوانه زیر بغلمان می‌دهند، آنها ۷۰ سال از صنعت موشکی و اتمی از ما جلوترند ،چقدر بعضی ها ساده دلند .اگر جنگ بشه آنوقت می‌فهمید یک من خمیر چند تا پتیر میشود .سلح هایی دارند که به فکر ما نمی‌رسد.
پسرای ساده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سالهاست ک آمریکا و اسرائیل میگن ک ایران تا چند ماه دیگه،تا چند هفته دیگه،تا چند روز دیگه،ب سلاح هسته ای دست پیدا میکنه و رئیس جمهورشونم عکس بمب ک احتمالا از تو انیمیشن تام و جری در آوورده و پرینت گرفته،میبره سازمان ملل و بعنوان بمب ایران نشون میده،اما ظاهراً این چند ماه تا ابد ب پایان نمیرسه و مدام تمدید میشه.
Iran (Islamic Republic of)
هیییسسیس
۲۳:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
با اجازه سلام ،تو دنیا آمریکا و اسراییل کنترل تمام پرتابها را به عهده دارند،ارتش ایالات متحده قادر به ردیابی و نابودی هر نوع موشک قبل پرتاب میباشد،این سیرک جهانی اگه شما رو هیپنوتیزم کرده لطفآ ساعت بیداری تان را کمی به جلو بیندازید تا امثال هم ناچار ب افشا نباشیم ،پهپاد ایرانی با قطعات کانادا و آمریکا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
حالت خوبه؟ اصلاً خودت فهمیدی چی گفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
این به اصطلاح مسوول فقط تاکید رو همسایگان ایران دارد تا آنها را تحریک کند برای گول زدن احمق ها ست در حالیکه ما با همسایگان مسلمان خود برادر دینی هستیم وهیچ گاه در فکر آسیب زدن به برادران مسلمانمان نیستیم متاسفانه بعضی ها راحت گول می خورند وبا دشمن مسلمانان هم صدا می شوند کی از خواب حماقت بیدار شن الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
تمام‌متن‌ایران‌هراسی‌بود‌.ودرراستای‌سود‌خودشان‌بود.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
دو فاکتور عامل قدرت هر کشوری هست یکی نظامی و دیگری اقتصاد هر کدام ناقص باشد قدرتی در کار نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
ملت همه باید سواره باشند يا پیاده نه سواره پیاده این در داخل هست سواره میخوره پیاده گرسنه این از صد تا تا اتم و موشک مهمه تا به قدرت برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
اینا مدام هی میگفتن موشک ایران فتوشاپه، ولی الان دارن تعریف میکنن، این احتمال وجود داره این تعریف‌ها بخشی از پروژه ایران‌هراسی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
با موشک های مان قلب واشنگتن را هدف قرار میدهیم......فدائیان رهبریم.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
عشق است ایران
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
امریکا وقتی می خواد به کشوری حمله کنه اول اونو خر می کنه ازش تعریف میکنه هندوانه زیر بغلش میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
این بیگانه اون طرف دنیا بهتر از خیلی از ما که ادعای ایرانی و وطن پرستی داریم قدرت نظامی ما رو شناخته
خداوند ریشه مفسد و جاهل رو از ایران محو کنه که هر دو دارن به کشور ومردم ضربه میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انشالله دربرد بالستیک نقطه زن وموشگ‌کروز حداقل به پنج هزار کیلومتر در برد پهپاد عملیاتی ونقطه زن هم به ده هزار کیلومتر برسیم در مورد این موشک بالستیک که مستقیم...درآسمون‌ پرواز می‌کنه واز سپرهای دفاع موشکی رد میشه بپنج‌هزار کیاؤمتر برسیم تهرانی مقدم ایده داشت من درسته ایده های اون مرد بزرگ رو ندارم ولی فکر میکنم باید یک سیستم ماهواره‌ای خودی مشابه گلوناس روسی یا چینی اون داشته باشیم تا بتوانیم راحتتر عمل کنیم بنظرم ساختنش از ساختن موشک نقطه زن وپهپاد سخت تر نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به زیبایی برا کشورش کار اقتصادی می‌کنه و مشتری واسه خرید تجهیزات نظامی و برگشت دلار حاصل از خرید نفت به خزانه کشورش رو دنبال می‌کنه . اینجوریه که رتبه اول اقتصادی رو سالها از آن خودشون کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به خدا اگر همین قدرت نظامی ایران نبود الان جوی خون آمریکایی‌ها در این کشور راه انداخته بودند درست است ا ز لحاظ اقتصادی ضعیف شدیم اما امنیتمان تضمین است ایران باید بکوشد بمب اتم را هم بسازد و روی موشک‌های قاره پیما‌هم آنها را نصب کند به امید آن روز انشالله
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۲۲:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مقصد تمام موشکها تلاویو و حیفا هست اینارم اذعان بکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قدرت و توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست ولی هدف جناب مکنزی از این حرفها بازار گرمی برای تسلیحات خودشونه.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به خداوند قسم فقط فکرو ذکرشان ایران عزیز است گذشته ازمسائل اقتصادی وغیره که ایشالا درست میشن تک تک ما ایرانیها وظیفه داریم به هر راه و روشی از کشور وناموسمان دفاع کنیم و نگذاریم یه مشت عجنبی وغربی خیال باطل داشته باشند با یاری حق جانمان راسپر ناموس وکشورمان کنیم امیدوارم مردم همه اطلاعاتشون درباره دشمنان سرزمین بالا بره ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
باسلام کشورهای منطقه خصوصااروپا وبرخی کشورهای همسایه به خوبی قدرت ایران راملاحظه ولمس نموده ومیدانندایران دربرابرهرکشورادعاکننده ائ به خوبی پاسخ محکم وکوبنده خواهددادوازحق خودزره ائ عقب نخواهد نشست (آری که خداوندیارویاورتک تک ملت بزرگ ایران بوده وهست آرزوی سلامتی وتندرستی راازخداوندمنان برای ملت شریف ایران خواهان وخواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
در هر کشوری آمریکایی و اسرائیلی باشه فرود میاد ..مکنزی نه همسایه وگرنه تا الان کل همسایه هارو زده بودیم فقط امریکایی و اسرائیلی و وو...که با شما اند ناتو ...بفهم حال هر کشوری باشه به شما جا بده فرود خواهدکرد......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
من یه سوال از این ژنرال آمریکای دارم ،ایا شما حق داری بمب اتم موشک بالستیک هر چیز دیگه داشته باشین ما نداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وقتی مردم گرسنه باشن،وبا دولت موافق نباشن دنیای بمب رو داشته باشی بازهم ضعیفی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قدرت اقتصادی و صنعتی مهم است نه موشک و بمب و سلاحهای مرگبار !
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
یکی به این مکنزی احمق بگه وقتی ایران مجهز به پهپاد و موشک بالستیک دوربرد است که نمیاد همسایه خودشو بزنه، بلکه میاد رو سر نظامیان تروریست آمریکا آوار میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
باریک ا... به این توانمندیه نظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
درسته ما از نظر اقتصادی و معیشتی مشکلات داریم اما این دلیل نمیشود بیخیال مسایل دفاعی باشیم اونا که به مسائل دفاعی ایراد می‌گیرند جسارت نباشد یا تاریخ را مطالعه نکرده اند یا اینکه جسارت به خاک یا ناموس را به رفاه زیستی موقت ترجیح می دهند. تحریم تسلیحاتی در بهبوهه جنگ تحمیلی در عصر حاضر باید قفلی با شد بر دهان منتقدان موضوعات دفاعی
Iran (Islamic Republic of)
K
۲۳:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
یادتون نره که مشکلات اقتصادی هم دلیلش دشمن و مفسدان و دلالان تحریم هستند ایرانی واسه شکمش اقتدار و ناموس و خاکشو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
هر کس داره الان می خوره بعدش هم خودش از کشور دفاع کنه. ما که خیری ندیدیم. اونایی که دیدن بجنگند و البته اگه فرار نکنن
Iran (Islamic Republic of)
حسین شرافت
۱۶:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اقای مکنزی احمق اون میزی که داری میگی پایه هاش پوسیده و دیگه نمیشه دورش نشست دیگه چه برسه که بخوای گزینه هم روش بگذاری بیچاره ،
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
گرانی و اینا هم به کنار ولی اگه قدرت نظامیمون پایین باشه لهمون میکنن من حاضرم از گرسنگی بمیرم ولی هیچ کشوری بهمون زور نگه اقتدارمون رو حفظ کنیم ...امیدوارم شرایط اقتصادی هم مثل نظامی بهتر بشه ...
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۱:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
حتما" خودت و خانواده ات بیکار نیستید منهم اگه کار داشته باشم و نفسم از جای گرم در بیاد با شما هم نظر میشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا اسرائیل دارن میرن زیر آب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مك جان اين كشورهاي كوچولو كنار خليج فارس را نترسون از ايران ما اهل جنگ و دعوا نيستيم آقا هي اينا رو از ما ميترسوني بعدشم مهماتتون رو به كوچولوها سرازير ميكنيد نكن مك نكن.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۶:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا همیشه فرمانده های پیشین به قدرت ما اعتراف میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
نمی گفتی هم خودمون می دونستیم
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
کره شمالی کلکسیونشو داره هند و پاکستانم اتمین و مصرم ارتشش از ایران قوی تره ولی هیچ کس ادم حسابشون نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
داداش شما میگید چرا فقط با ایران دشمنه
پس لیبی سوریه مصر عراق سودان سومالی . . . .را چرا داغون کردن ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی‌رشیدی
۱۵:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ایران‌قدرتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
دشمن این مردم این کشور فقط گرانی مسکن اجاره مسکن تمام اجناس خوراکی وغیره بالارفتن نرخ ارز بی ثباتی ارز اگه بخواین مردموکشورو داشته باشیم باید اینا درست بشه ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
فقر و بی پولی مشکل اقتصادی ربطی به صنعت نظامی و دکترین دفاعی ایران ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
۱۵:۳۱
همه چیز به هم گره خورده و ربط داره. امثال شما مارا به این روز انداخته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
15:49
تحریم های غرب علیه ایران دشمنی آشکار است و اینکه صدها کانال کثیف ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران را با میلیارد ها دلار توسعه داده اند قابل انکار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
احسن هموطن. الان هرچی درآمده دزدا و اختلاص گرا دارن غارت می کنن بعد موقع جنگ ما بریم لت و پار بشیم. نه آقا اون دوران گذشته. هرکی خربزه خورد پای لرزش هم باید بشینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
00:47
اگر شهدای جنگ 8 ساله و مدافعان حرم و سپاهیان و.... افکار تو رو داشتند الان چند تا خواهر و برادر بعثی داشتی و چکمه های داعش رو گردنت بود و مشغول بریدن سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اونقدر ضریب هوشیمون پایینه و اونقدر خودشیفته ایم که نمیفهمیم دلیل اذعان گاه و بیگاهی که به قدرتمون میشه به چه دلیله؟ اونقدر درگیر حواشی بیربط شدیم که از همه طرف تحت فشاریم. خوب با این قدرتمون چه استراتژی داریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگر ضریب هوشیت پایینه و نمی‌فهمی (به اعتراف الان خودت)
پس خودت رو با جمع نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
همون نفهمیدی دیگه الان استراتژی دفاع و زد حمله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
رشد تورم و قیمتهای غیرقابل تحمل همه چیز رو ببین... قدرت موشکی هیچ میشه....
یکی از توصیه های بزرگان و دیت ما این است که تاریخ رو نگاه کنید و عبرت بگیرید....کشورهایی هم بودند که سلاح اتمی و موشکی هم داشتند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بله مثل آمریکا که در ژاپن پیروز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
میگم راستی چرا این پهپادها تا اصفهان اومدن. و درست در موقع انجام عملیات زدن. به نظرت مشکوک نیست که افکار عمومی رو به دشمنی تشویق کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
باز شروع کردید کار خودشونه؟!!!!
البانی بی شرف
اسرائیل داره جلوی دوربین میگه من حمله داشتم باز شما.....
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا سال 1320مثل آب خوردن در سه روز ایران رو اشغال کردند و به تهران رسیدند و رضا خان رو تبعید کردند.هر کشوری برای بازدارندگی از جنگ باید در بحث نظامی مقتدر باشه.برای قدرتمند بودند چند موعلفه لازمه.ما مثل هواپیمایی هستیم که دو بال داره بال نظامیمون قدرتمند و بال اقتصادی شکسته.باید این بال رو درست کنیم تا بتوانیم پرواز کنیم.برای ایرانی قدرتمند در سطح بین‌المللی باید اینگونه باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
تو خودتو چی فرض می کنی باهوش. اون زمان رو با الان مقایسه نکن. زمانی که رضا خان کشور رو گرفت از دست یک قدرت مذهبی گرفت که ایران رو به قتلگاه تبدیل کردن. توی اون بی امکاناتی تازه ایران داشت جون می گرفت. که جنگ جهانی شد . اعلام بی طرفی کرد. در مقابل هیتلر. ولی مرز ها تکمیل نبودن و از دو جهت حمله شد . برای تقویت باید کنار می رفت وگرنه ایرانی نمی موند . برای حفظ ایران . این کار رو کرد. الته این دلقک بازی های قدرت ها دیگه قدیمی شده
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسین
۰۰:۴۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
بله بشرطی حکومت دردست مردم وانتخاب مستقیم مردم باشه نه تحت نفوذ اعراب و شیعیان عراق ولبنان ایرانی درایرانحق رای وانتخاب داره ولبنانی درلبنان خب اگه مابایدبه اوناا کمک کنیم اقلا ویزاو ملیتمونم یکی بشه منمبرم عراق یالبنان ازدواج کنم نمیشه که درمشکلاتشون برادرشیعه باشیم ودرخوش گذرونی هاشون نابرادر!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینا رو ولش کن. دلار چند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینا رو ولش کن
این آهن قراضه ها مثل RQ170 و گلوبال هاوک و لئوپارد و.... چند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
دلار و برو از اون کسایی که بهشون رای دادید بپرس که مسبب حال و روز اقتصادی امروز هستن هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا و اسرائیل و اروپا تا زمان نابودیشون هم واق واق میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بابا مکنزی ماهمه داریم ازگشنگی و نداری میمیریم شمافقط بفکردویست خانواده باش ک باتون میجنگن بخاطرنفتو گازی ک میدزدن بقیه جون ندارن ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آره شهرداری هر روز با کامیون جنازه که از گشنگی مردند را جمع کرده و دفن میکنند البته در آمریکا نه در ایران این بشر یا آلبانی نشین‌ است یا نیویورک نشین

مرگ بر وطن فروشان غربگدا.....‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
آفرین. دمت گرم. کاش زودتر جنگ بشه ببینم همونایی که پشت تریبون می گن قدرتمندیم. ببینیم چند روز از جنگ رو جواب میدن. معلوم میشه قدرتمند کیه. ما هم ایمان میاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شما ازصحبت های این ژنرال إمریکایی چی برداشت میکنید؟ قدرت نظامی ایران. یاترویج ایران هراسی!! وفروش بیشترتسلیحات جنگی به کشورهای همسایه؟ !! وازاین سؤ جریان تاکنون چه کسانی سود بیشتری برده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وقتی از نتانیاهو می‌پرسند چرا به ایران حمله نمی‌کنیم؟
بدبخت مجبوره حقیقت رو اعتراف کند
چون ایران موشک های قاره پیمایی داره که حتی می‌تواند شرق آمریکا را هم با خاک یکسان کند
فناوری ساخت این موشک ها از کره شمالی و روسیه به دست آمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
صد بار اسرائیل ایران رو در جاهای مختلف زد کجا دو تا موشک زدین. جراتش رو ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
رژیم صهیونیستی کجا رو زده؟ یک اصفهان حمله داشت که خنثی شد. نیروگاه های هسته ای هم سالم و پابرجاست
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۴:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ایران ازنظر نظامی وانواع سلاح قوی ومقتدر هست هیچ جای شک نیست.. این مرتیکه داره چند کارباهم انجام میده حواستون باشه عزیزم. 1سناریوی ایران هراسی 2ایجاد یک دشمن واحدازهمسایگان. 3آماده کردن همسایگان برای خریداری انواع تسلیحات ازخودشان ودراخر سناریوی جنگ به نمایندگی خودشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اعتراف رژیم صهیونیستی چی ‌‌؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
در عجبم این 4 تا خودباخته کافر منافقی که می‌گویند تسلیحات دفاعی نیاز نداریم خب برو همون اربابت رضا پالانی چطور نابود شد
اون هم تسلیحات دفاعی نداشت اربابان خودش نابودش کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
زمانی ایران برای گرفتن یک گلوله باید التماس می‌کرد
امروز ابر قدرت نظامی جهان روسیه از جمهوری اسلامی ایران تسلیحات می‌خرد ‌‌!
الهی شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
احسنت ماشاءالله مرحبا
به امید رونمایی و آزمایش موشک قاره پیمای هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ایناهم توهم زدن چکار بکار ایران بدبخت دارین ایران خودش دوتا کرم روده تو شکمش هست که هر روز بزرگتر و مرگبار تر میشن ولله که ایرانخودرو و سایپا مثل سرطان و کرم روده میمونن واسه ایران ما دیگه نیازی به دشمن نداریم حق نگهدارتون دوستان نظریه پرداز
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خداوند
۱۳:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا فقط تخیل و تزئین است، آمریکا از داخل پوچ و ترسو است که همانند پشه و مگس از خون سایر ملت ها تغذیه می کند، به امید متلاشی شدن دولت های جعلی همانند آمریکا و انگلیس و ...
Iran (Islamic Republic of)
دنیز
۱۳:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ما برای همسایگانمان هیچ خطری نداریم
برای دفاع از خاکمون قدرتمند میشویم...
Iran (Islamic Republic of)
دنیز
۱۳:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ما برای همسایگانمان هیچ خطری نداریم
برای دفاع از خاکمون قدرتمند میشویم...
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۳:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ایران بعلت شناخت عمیقی که نسبت به سیاستهای آمریکا و انگلیس پیدا کرده،دریافته تا اسرائیل باشد منطقه روی آرامش پیدا نمی کند وآنها بناحق اسرائیل را در این منطقه حساس ودر قلب مسلمانان جا داده اند تا سلاح بفروشند و رقابت تسلیحاتی ایجاد کنند وبا حمایت همه جانبه از اسرائیل جلو رشد و تعالی مسلمانان را بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
پرویز نظریی
۱۳:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ولله قسم من یکی دوست دارم جنگ جهانی بشه خسته شدم که همه با هم بمیریم تموم شه بره
Iran (Islamic Republic of)
حمداله صادقی
۱۳:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
در تولید موشک های بالستیک و پهباد های بی نظیرمکنزی شما را بیچاره کردیم اما در تولید اپارتمان ۶۰ متری در پیروزی دو میلیارد و نیم خودمان را . . معروف است می گویند خاک میخوریم اما خاک نمی دهیم ویا ارزش دفاعی و امنیت از معیشت مهمتر است این سخن تا انجا درست است که ما میان گزینه مسکن و امنیت گرفتار نشده باشیم که هرکدام را نداشته باشیم خواهیم مرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
امریکا‌ اگر‌ کسی‌ نخواهد‌ زود‌ جنگ‌ اعلام‌ میکنند‌ اما‌‌ نمیدانند‌ ایران‌ جنگ‌ داخل‌ امریکا‌ میکشاند‌ وبرای‌ همسایگان‌ هیچ‌ خطری‌ نداره‌

کور‌ خواندی‌ با‌ ایران‌ نجنگید‌ بعدآ‌ پشیمان‌ میشوید‌ خودتون‌ و‌ ‌ وطن‌ فروشها‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
راست میگی ما فقط ادعا داریم هیچ چی نیستیم تو انتقام سخت وسیلی محکم دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
اسراییل به ی پایگاه نظامی اصفهان حمله کرده ماهم قرارپاسخ بدیم بجای بحث وجدل بیایدمثل همیشه جمع بشیم شعاربدیم پرچم بسوزونیم ومحکم محکوم کنیم.مرگ براسراییل بگو.جزاین کاری ازدستمون برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ایکاش از قیمت گوشت قرمز ، و اوضاع بد معیشت مردم ایران بررسی می کردید
Iran (Islamic Republic of)
پژی
۱۸:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وقتی خودمون به قدرت خودمون حسودیمون میشه خب ،شیطان باید جلوتون لنگ بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینقدر که قدرت انحلال از داخل وجود دارد از خارج از کشور وجود ندارد،تورم اختلاس،پارتی بازی،بیکاری،بیکاری،بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چه غلطهای زیادی کرده این ژنرال مکنزی! . که روسیه رفتارغیرمسئولانه ای داره باتجهیز کردن ایران به جنگنده های سوخو 35!! شماپدرسوخته ها انواع تجهیزات سبک وسنگین به همسایگان گاو ما میدهید هیچی نیست.! اونموقع ایران نبایدنیروی هوایی قدرتمندی داشته باشه! . عجب!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۳:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ازاین هندونه هاهم زیادگذاشتین زیربغل روسیه بااوکرایل وتاگردن فرورفتن توی باتلاق جنگ وآوارگی وهرج ومرج....حرومی هاماهرتوانایی داشته باشیم فقط واسه دفاع ازخودمون هست وتمام همسایگانمون برادرهای مسلمان ماهستن هیچوقت واردجنگ باکسی نخواهیم شدواگرکسی به خاکمون تجاوزکنه استخوانهاش خوردخواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
احسنت موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگر ملتی از عدل حکومتشان نا امید شدند صد موشک و بمب اتمی هم که داشته باشی ،میشوی حکومت کمونیستی شوروی،فقط وفقط مردم هر کشوری می توانند حافط و دوام حکومت و سر زمین باشند ،شاه هم توی خاور میانه از نظر نظامی تک بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وقتی دیوانه ای همچو صدام 8 سال به کشور ما حمه ور شد و با حمایت کامل اروپا و شوروی شهر های ما رو بمباران کردند
صدها هزار نفر حتی زن و کودک رو بی رحمانه قتل و عام کردند و تمام صنایع ما رو زدند و هزاران جوان رو به اسارت گرفتند
اگر سلاح هسته ای داشتیم آیا جرأت نگاه به خاک این کشور رو هم داشتند؟
زمان جنگ جهانی دوم که غربی ها کل ایران رو در کمتر از یک روز گرفتن و پهلوی اسیر شد و به جزیره موریس شوت شد دلیل پیروزی آسان غرب چه بود؟ اینکه ایران بسیار بدبخت و بدون امکانات دفاعی بود
Iran (Islamic Republic of)
ص _ ن
۱۲:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
درود بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، به دلیل اینکه هیچ کشور مستکبری جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگه آمریکا یک. هزارم هم به نتیجه پیروزی به ایران برسه حمله میکرد ولی ان یک هزار م هم نداره و فقط داره از داخل با وسیله وطن فروش غربزده داره کمی گرد و خاک میکنه البته اینکار نتیجه عکس می‌دهد همیشه ملت را هوشیار تر میکند و باعث میشود ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پر قدرت تر از همیشه حاضر شوند و با مشت در دهان یابه گویان بکوبند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ایران باید قدرتمندتر از دیروز بشه ایران باید قدرتمندتر از هر روز بشه ، اونهای که میگن این قدرتمند نشن به الله قسم نفهم ترین آدم روی زمین هستن ، نفهمی تا کی ، جنگ جهانی اول جنگ دوم چه بر سر ایران اومدش چون ایران قدرت نداشت ۱۰میلیون مردم ایران کشتن ، زمانی که ایران هنوز قدرت نگرفته بود عراق دید که ایران قدرت ندارن حمله کردن به ایران ، اون وقت اقتصاد توی سر آدم ها نفهم بخوره ، اینها که میگن اقتصاد منضورشون ۱میلیون توی یک روز باید بشه ۱میلیارد ،اگر نرسید میشه اقتصاد ایران خراب ،جمع کن خودتو اگر توی ایران امنیت یعنی ایران قدرتمند نشه شما چطوری میخوای از خانه بیرون بیای سالم برگردی همون ماشین هم ازت میگیرن اون وقت بگی میخوای زنگ بزنی ،ژاپن کجاست راحت هستن تمام مردم ژاپن توی کشور خودشون خارجی حساب میشن و هیچ دستوری بدون آمریکا اسرائیل انگلیس فرانسه آلمان غیر ..نمیتونه اجرا کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
همیشه باید قدرتمند بود که هستیم مشکلاتی هم هست اونم درست میشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با وجوود وطن فروشان این اقتصاد سخت تر درست میشه
لعنت بر آنهائیکه دلار را ۴۲۰۰ از خزانه دولت خارج کرده و بجاش کود انسانی از آمریکا وارد کردند و قیمت دلار آزاد را به ده برابر افزایش دادند و حالا خود را برای بدست آوردن منصب دست و پا میزنند تا یک بار دیگر دلا را ده برابر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ملت چرا اینقدر با این چرندیاتی که پیامک مکنید خود را گول میزنید
جنگ حالا و در آینده فقط و فقط اقتصادیست اون آمریکای جنایت کار اول فکر پول و اقتصادش است
اگر ذره ای در جنگی ببیند اقتصادش جابجا ویا آسیب ببیند هیچ ....نمیخوره
اونا فقط جانشان و پولشان را مبینند و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
غربگدا های بدبخت امریکا هم با موشک و جنگ افزار ارباب اروپا و ژاپن شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به جای ساخت ده ها هزار موشک و این همه بودجه اضافه
چند موشک قاره پیمای هسته ای بسازید امنیت و بازدارندگی اش میلیون ها برابر بیشتره
4 موشک اتمی هم برای نابودی امریکا کافی است
نیویورک
شیکاگو
واشنگتن
لس آنجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مگه اونها موشک اتمی ندارند که شما تعیین میکنی 4 موشک و تازه شهرهارو هم میگی ؟!
غیر اینها موشک هم رهگیری میشه و نمیشه که فقط 4 موشک ساخت و تعیین کرد این برای فلان شهر این برای اون و...
اما الان انقدر موشک پیشرفته داریم که همزمان شلیک کنیم (یکباره صدها ) بلاخره 10% موشکها از سامانه پدافندیشونم عبور کنه کافیه و جاهای حساس رو میزنه !
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با این حرفها هندونه زیر بغل نظام میگذارند و آنها را باد میکنند پهپاد و موشک قدرت نمی آورد مردم هستند که قدرت دارند که در این دو دهه دارد ریزش میکنند و اگر کسی بجنگد برای خالم است بس بس عاقبت صدام و قذافی عبرت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
حرف دروغ و چرتی می‌زنند شوروی که بمب اتم داشت از هم پاشید!!!!!!خب مرد حسابی بمب های اتم شوروی که دود نشد بره هوا. همه اش دست روسیه است
و اگر همون جنگ افزار های هسته ای ساخت شوروی نبودند الان روسیه یکی از ایالت های آمریکا شده بود
Netherlands
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
امریکا واسرائیل در راستای ایران هراسی و اجرای سناریوی تبدیل ایران به سوریه لیبی عراق٬ اکنون بدنبال طرح و بپا کردن سناریوی جدید روسیه اوکراینی در ایران هستند. با ایجاد تشنج ودامن زدن روابط بین ایران و کشورهای همسایه ودست بپا کردن جنگ جدیدی علیه ایران و بعد پشتیبانی تمام تسلیحاتی اطلاعاتی از ان به بهانه ایجاد ازادی و دمکراسی در ایران. رشوه فساد مالی و عدم تامین رضایت مالی رفاهی و اجتماعی عموم مردم اب به اسیاب نتانیاهوریختن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خودمون دلخوش به این تعریف های آبکی نکنیم هنوز پیشرفت کمه در همه بخش های نظامی مخصوصا امنیتی،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
یک کودک هم میفهمد منظور این سلطه گرا چیست این سیاست دشمن سازی برای ماست گول این حرفا را نخورید خودشون میدونند چه بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
متاسفانه مشکل از نفهمی خودته
دشمن از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد و در آشکار می‌گوید جرأت و توان حمله به ایران را نداریم چون اگر تهران یک موشک قاره پیمای هسته ای داشته باشد می‌تواند نیویورک را به خاکستر تبدیل کند
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آقای مکنزی این نظر شخصی شماست. ما چنین ادعایی نداریم. تهمت بیجا چرا میزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
U238 که هنوز آماده انفجار نیست
اما U235 انتخاب خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
بهروز سلیمانی
۱۱:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام بی عدالتی نه ایران هر کشور ی نابود می‌کنه باید جلو بی عدالتی را گرفت به نظر من قدرتمند شدن یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مردم سال ۱۳۵۷ برای اقتصاد انقلاب کردن .
برای ظلم و بی عدالتی شاه انقلاب کردن.
بخدا مردم برای قدرت نظامی انقلاب نکردن. زمان شاه ما اونموقع یکی از ابرقدرتهای نظامی بودیم. ما برای اینا انقلاب نکردیم...
ما برای اسلام و عزت و عدالت انقلاب کردیم...
مردم رو دارید نا امید می‌کنید. از خدا بترسید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به داد اقتصاد برسید. الان ژاپن یدونه اسلحه نمیسازه ولی کل دنیا رو با اقتصادش کنترل میکنه. حمله به ژاپن یعنی حمله به خودی. بخدا فقط نظامی نیست. شوروی هم ابر قدرت نظامی بود
United States of America
رضا
۱۲:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
برده سختکوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بچه بی سوادی یا آلبانی؟
محض اطلاع
ژاپن هفتمین صنعت ساخت تسلیحاتی برتر دنیا رو داره
تسلیحات و جنگ افزار های هسته ای شوروی هم که دود نشد بره هوا همه اش دست روسیه است
و اگر همان سلاح های هسته ای ساخت شوروی نبود الان روسیه با خاک یکسان شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگر ژاپن استقلال داشت در حوزه نظامی از چین ایران پیشی گرفت ...در ضمن پیشرفت اقتصاد بدون قدرت پدافندی برای کشوری که صاحب استقلال است به صلاح نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
پس اف35 وافزایش بودجه نظامی ژاپن رو نمیبینی. درضمن خواهان بمب اتم هم هستن ولی اربابان امریکا اجازه نمیده. درضمن کی گفته ژاپن تورم وگرانی کالا نداره. مردمش مثل..... کارمیکنند که پشت میزشان ازخستگی زیادخوابشان میبره. فکرکردی همه جا مثل ایران ساعت2تعطیل میشه. زکی بابا
Iran (Islamic Republic of)
داوودنژاد
۱۳:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آقای ناشناس چین کم کم داره نفت رو ازعربستان می‌خره ماچه درآمدی بیسترازنفت فعلا داریم اقتصاد مانی خوبه که درآمد کشور و مردم خوباشه که فعلا درآمدی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خوب حالا که تو نظامی قوی شدیم ، وقتش نیست دیگه به قدرت اقتصادی‌مون برسیم ؟
اولویت هارو قاطی نکنید ، اولویت اول کشور (طبق فرمایشات مقام معظم رهبری) اقتصادیه نه نظامی. اونا میخوان فکر و ذهن مارو به سمت نظامی منحرف کنن تا به اقتصاد نرسیم.
شوروی هم ابر قدرت نظامی بود ولی تجزیه شد. قابل توجه اونایی که میگن اول امنیت بعد اقتصاد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
روسیه سلاح هسته ای دارد که پا برجاست
قابل توجه آن هایی که می‌گویند اول اقتصاد بعد امنیت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شوروی هم هزاران کلاهک اتمی داشت و از هم فرو پاشید قابل توجه امثال ناشناس ۱۳:۴۴ که میگویند اول موشک بعد اقتصاد !
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
پرداختن به قدرت نظامی مانعی برای رسیدگی به اقتصاد نیست.
اشکال این است که ما در امور اقتصادی سردار سلیمانی و حسن تهرانی مقدم و فخری زاده و .... نداریم .
اشکال کار وجود کار نابلدی و فساد و رانت و مافیا در مسائل اقتصادی و صنعتی غیر نظامی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اقتصادمون هم با کمک هم همینجوری میسازیم
یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
هههههههه با این ایادی محال داداش،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اقتصاد هم مثل توان نظامی باید نفوذ ناپذیر و محکم بشه، و با نیروی متعهد و متخصص خواستن توانستن میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حسین چراغی
۱۱:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر اغتشاش گر مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر شاه
مرگ بر اغتشاش گر مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر شاه مرگ بر اغتشاش گر مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر شاه مرگ بر اغتشاش گر مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر شاه مرگ بر اغتشاش گر مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر شاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مک کجاشو دیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
نباید فراموش کرد که شوروی هم بیشترین تعداد موشکهای قاره پیما و بالستیک و همچنین بزرگترین زراتخانه هسته ای را داشت . ولی با مرور زمان و کاهش حمایت مردمی خود بخود سقوط کرد . پس داشتن موشک و سلاح زیاد نشانه اقتدار و ماندگاری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اما لازمه آن است.
هیچ اقتصاد قوی و پیشرفته ایی هم بدون قدرت نظامی به وجود نیامده و حفظ نشده.
شما ببین ده قدرت‌ برتر اقتصادی جهان چه کشورهایی هستند.
بعد سرچ کن ده قدرت برتر نظامی دنیا چه کشورهایی هستند.
خواهی دید این دو لیست تقریبا مشابه یا یکسان است.
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۱:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شما چقد ساده این دلتون به این چیزا به موشکی که روسیه سالها پیش داده به ایران دل خوش کردین بابا طرف بمب افکن قاره پیما بدون سرنشین مافوق صوت ساخته طرف کاری کرده با یه سیاست که من ویترین کشور و با بی ارزشترین پول شناخته بشیم تو دنیا از افغانستان افتادیم عقبتر اون وقت شما دل به چی خوش کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
من واقعا برای تفکرت متاسفم، یارو ژنرال رده بالای همون کشوریه که مثل بت میپرستینش،تو بازم میگی موشکی که روس داده،مهم نیست که امثال تو چی فکر میکنن و چی میبنن،واقعیت اینه که اونا میدونن ما چی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خود تحقیری مختص غرب گراهاست اما افراد واقع بین و منصف و حتی دشمنان ما هم میدونن که جمهوری اسلامی چه توانائیهائی داره....که اگر توانائیهای نظامی نبود تا حالا ایران را نابود کرده بودن...البته مشکلات اقتصادی هم هست و این مشکل در اروپا و آمریکا هم که تحریم نیستن وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۲۲:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
میشه بهم بگی اگر اینها و روسیه داد به ایران چرا الان داره در ازای بمب اتم و بالگرد و جنگنده و... از ایران همینارو میخره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۱:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اول باید خانه امن راساخت تا بتوانی فرش گرانبها در آن پهن کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
واسه همین شوروی از هم پاشید دیگه ؟؟ نه ؟
اون یه زمانی ابر قدرت شماره ۱ جهان بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شوروی هم خیلی به قدرت نظامیش مینازید ولی سرنوشتش رو هم دیدیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگر همون بمب های اتم شوروی نبود الان روسیه تبدیل شده بود به استان آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
زیاد خوشحال نباشید به حرفهای مک کنزی در مورد توان موشکی ما، حرفهاش بیشتر جنبه تحریک همسایگان و همراهیشون با تحریمها را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۰:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ادامه داستان ایران هراسی و فروش تسلیحات گران قیمت به اعراب سرمایه دار! تو این دنیا هر کی بتونه بکنه برنده ست. درود بر این مهندسی دشمن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
و مثلا از دهان اونها میگوید تا قدرتش را موجه،و خودتان را تسلی دهید؟ اونها شما دست انداختند،،قدرت خودشان هزاران برابر شماست،،باز میان از شما که هیچید تبلیغ کنند،،هیچ کس دیدید از قدرت دشمن تبلیغ کنه!@
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قدرتشان هزار برابر ماست که جرأت جنگ با ما رو ندارند؟
و حتی از شنیدن اسم ایران می‌ترسند؟
آمریکا حتی از کره شمالی هم مثل سگ می‌ترسه و از یک گروه شورشی کوچک به اسم طالبان شکست خورد و با ذلت به حقارت از افغانستان فرار کرد
وقتی پرنده های آمریکا مثل RQ170 و گلوبال هاوک رو زدیم اگر ابر قدرت بود باید حداقل یک پاسخی می‌داد حتی ترسید یک ناوچه ما رو بزنه
هیچ کشوری بعد از جنگ جهانی دوم سرباز آمریکایی اسیر نگرفته بود ولی ما اسیر گرفتیم
پایگاه آمریکا رو هم در عراق شخم زدیم از ترس حتی جیکشون هم در نمیومد
ایران جنگ افزار هسته ای هم داره 15 سال پیش از کره شمالی گرفته با نام موشک شهاب 6
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ناشناس ۱۰:۴۳
۳۰۰۰ کلاهک هسته ای عملیاتی رو یادت رفته فکر کنم.
Iran (Islamic Republic of)
Ehsan
۱۲:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تازه کی کدوم کشوری جرات داشت کشتی ملکه رو بگیره قضیه این رو هم بدونی از اول تا چی شد که گرفتیم چه جوری گرفتیمشون و از کجا برش گردوندیم و کی ولش کردیم و .....
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۰:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
همینطور که اشاره کرده میتواند از موشکهایش علیه همسایگانش استفاده کند باید توجه کرد که غرب همچنان دنبال برنامه ایران هراسی است و مسولین باید هوشیار عمل کنند و بتوانند با دیپلماسی برنامه غرب درباره ایران هراسی را خنثی کند و برنامه توسعه اقتصادی را حداقل با همسایگانش پیش ببرد در غیر اینصورت غرب با فروش سلاح بیشتر هم اقتصاد خودش را درمان میکند هم منطقه رو بسمت مسابقه تسلیحاتی سوق میدهد ،یاداور میشوم داشتن قدرت نظامی در کنار داشتن اقتصاد قوی بیشتر برای غرب ترس ایجاد میکند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی همیشه قهرمان
۱۰:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام وعرض ادب این داداش مکنزی تازه فهمیده ایران کروز داره پهپاد داره ولی اینم بدون اگه یه روز تو خواب هم ببینی که قصد حمله به ایران عزیز مارو دارین ۹۰ میلیون موشک آماده به جنگ طرف حساب هستین اگه جرأت دارین بسم الله از رو نقشه جهانی محو مشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
۹۰ میلیون چیه ؟
۱۲۰ هزار میلیارد موشک نقطه زن آماده کردیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چقدر سرخوشی جوجه را آخر پاییز میشمارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خوبه خبر خوبی بود اول صبحی
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ماشاءالله
خدا نگهدار تمام مهندسین و دانشمندان نظامی ایران باشه
به امید ساخت تسلیحات هسته ای برای سپر و بازدارندگی اتمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
حرف دروغ و چرتی می‌زنند شوروی که بمب اتم داشت از هم پاشید!!!!!!خب مرد حسابی بمب های اتم شوروی که دود نشد بره هوا. همه اش دست روسیه است
و اگر همون جنگ افزار های هسته ای روسیه نبودند الان روسیه یکی از ایالت های آمریکا شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چی داری برای خودت بلغور میکنی؟ چرا با این سطح کارشناسی حرفه ای نمیری نظریه پرداز صدا سیما بشی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مرحبا احسنت
خوبه که دشمن این طور به وحشت افتاده
بسازید موشک قاره پیما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ای کاش به قدرت اقتصادیمون اذعان میکرد ... سایت خبرنگاران بیکاری اگر بیکاری یک سر به قیمت لاستیک ماشین تو بازار بزن ببین چه رویای بالا رفته هیچ کدوم از نمایندگی ها هم ندارن چون لاستیک سازها بیرون نمیدن به فکر زندگی مردم باش دنبال این چرندیات نگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
عقلت در حد همون لاستیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
موشک موشک موشک
خسته نشدید ؟ مردم سیستان هر روز تو سرما تو صف برای کپسول گازن بعد موشک موشک موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
نادان تو باید زیر چکمه های امثال صدام و داعش و آمریکا و انگلیس و..... له شوی تا بفهمی ساخت تسلیحات دفاعی چه قدر مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
عجب
ما که در شرق کشور دیگه مشکل کمبود گاز نداریم
اگر همین تسلیحات دفاعی نبود و همانند جنگ جهانی دوم و زمان صدام و.... به ایران حمله میشد و ایران تبدیل به یک کشور جنگ زده می‌شد اولین کسانی که غرغر می‌کردید چرا امنیت و امکانات دفاعی برای کشور نداشتید خودتان هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اره ولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مردم سیستان گاز دارن؟نه.
پول دارن؟نه
سواد دارن ؟نه
زن دارن؟آره سه تا سه تا
بچه دارن؟آره ۶ و هفت و هشت تا
ایران تا کی باید چوب حماقت اینارو بده؟اگه‌ندارین چرا فرت فرت بچه میارین و زن میگیرین و بقیه رو بدبخت میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ما نزدیک به سیصد کشور داریم چرا آمریکا به اونا کاری نداره چرا همش با ماها در گیره التماس تفکر شما اگه میتونید چرا مملکتتون از این بدبختی نجات نمی‌دین مگه دیگه چیزی ازش مونده چرا دارین کاری میکنین که هیجان آزمون حساب نبرن دارن مسلمونا رو از همه دنیا میندازن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ما نیازی به ساخت تسلیحات نداریم اگه به قوانین بینللمل پایند باشیم همانند دیگر کشور ها که نه موشک ساختن نه چیز دیگه ولی در ارامشن ما نیاز به آرامش داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
در جواب دوستمون میگه مردم افغانستان فرت فرت بچه میارن مگه الان نمیکنم فرت فرت بچه بیاریین هاااااا اونا هم فرت فرت بچه میارن مگه من باید فرت فرت فکر آینده بچه های مردم باشن که میگن فرت فرت بچه بیاریین مملکت فرتی شده داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم.
حرفت ایول داشت...
Iran (Islamic Republic of)
بهروز سلیمانی
۱۱:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام بی عدالتی نه ایران هر کشور ی را نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خدا شفات بده.هر چیزی جای خودش رو داره.یه کمی مطالعه بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۲۲:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قابل توجه عزیز ۱۱:۱۹بهتره تاریخ لیبی و سوریه و حتی آمریکا لاتین بخونی.
آخرین اخبار