آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی

زلزله ۵.۹ ریشتری شامگاه شنبه هشتم بهمن موجب تخریب برخی از منازل در شهرستان خوی شد، در این زمین لرزه ۳ تن جان خود را از دست دادند.

شامگاه شنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شهرستان خوی را لرزاند . طی این زمین لرزه ۳ نفر جان خود را در شهرستان خوی از دست دادند و بیش از  ۹۷۳ مصدوم به بیمارستان‌های خوی، سلماس و چایپاره مراجعه کردند.

همچنین بیش از ۲۰ اردوگاه اسکان اضطراری برای زلزله زدگان در سطح شهرستان خوی ایجاد شد.

 
 
 
 
 
۴۴۰ منزل مسکونی تحت پوشش بنیاد شهید در زلزله خوی آسیب دیده اند

حجت‌الاسلام و المسلمین داوود میرزایی‏، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی روز سه‌شنبه طی نشستی با اصحاب رسانه گفت: طبق گزارش‌های اولیه ارائه شده، تاکنون منزل مسکونی پنج خانوار تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بطور کامل تخریب شده است؛ البته ارزیابی‌ها هنوز به اتمام نرسیده و ادامه دارد‏.

وی ادامه داد: همچنین منازل مسکونی ۴۴۰ خانوار تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در زلزله‌های اخیر خوی که از مهرماه شروع شده و تاکنون ادامه دارد، آسیب دیده است.

۱ سال پیش
ارتباطات مخابراتی شهرستان خوی پایدار است

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی گفت: ارتباطات مخابراتی شهرستان خوی پس از وقوع زلزله، همچنان پایدار است و هیچ مشکلی برای برقراری ارتباط تلفنی و شبکه اینترنت وجود ندارد.

چنگیز نوری اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله ۵.۹ در شهرستان خوی و بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته توسط مرکز کنترل ارتباطات مخابراتی و تیم‌های میدانی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، وضعیت شبکه مخابراتی ثابت در مناطق زلزله زده پایدار گزارش شده است.

وی ادامه داد: در بخش ارتباطات سیار نیز به دنبال قطعی شبکه برق در برخی مناطق زلزله زده، ارتباطات تعدادی از سایت‌های همراه اول در برخی مناطق دچار اختلال و قطعی موقت شد که با تلاش انجام گرفته، قریب به اتفاق این سایت‌ها مجددا در مدار ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات پایدار قرار گرفته است.

نوری با بیان اینکه به همراه تیم‌های تخصصی جهت جلوگیری از هرگونه قطعی به مناطق زلزله زده اعزام شدیم، افزود: مراکز پاسخگوی خدمات مشتریان مخابرات منطقه آذربایجان غربی به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات و سوالات مردم شهرستان خوی و دیگر مناطق زلزله زده هستند.

راه اندازی چهارسایت دیگر ۴G همراه اول در مناطق روستایی زلزله زده خوی

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به عملیات‌های شبانه روزی تیم‌های فنی مخابرات منطقه آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده خوی از عزم جدی همراه اول برای برقراری اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در روزهای نخست پس از این زمین لرزه چهار سایت نسل چهارم همراه اول در روستاهای آلمالو، باغ رجب، حصاربدلان و قریس راه اندازی شده است که هر کدام از این سایت‌ها روستاهای اطراف را نیز تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌دهد.

نوی تاکید کرد: چندین سایت دیگر همراه اول نیز هفته آینده در مناطق روستایی زلزله زده با هدف استفاده ارتباطی مردم و دانش آموزان در بخش آموزش مجازی راه‌اندازی خواهد شد.

۱ سال پیش
سه گروهان یگان ویژه پلیس برای تامین امنیت و نظم در خوی حضور دارند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در جهت تامین امنیت و پیشگیری از سرقت در مناطق زلزله زده خوی تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: تعداد سه گروهان از نیروهای یگان ویژه برای این منظور در منطقه حضور دارند.

سردار رحیم جهانبخش روز سه‌شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله اخیر در شهرستان خوی اظهار کرد: خدمت به مردم زلزله‌زده برای پلیس افتخار است،

به گفته وی، تمهیدات لازم برای ارائه هر گونه خدمات مطلوب امنیتی، انتظامی، ترافیکی، مشاوره‌ای و امدادی در مناطق زلزله زده استان پیش بینی و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در جهت تامین امنیت و پیشگیری از سرقت مناطق زلزله زده نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: تعداد سه گروهان از نیروهای یگان ویژه برای این منظور به منطقه زلزله زده اعزام شده است.

سردار جهانبخش اضافه کرد: علاوه بر اینکه تامین نظم و امنیت در مناطق آسیب دیده از زلزله را به عنوان یک اولویت جدی دنبال و عملیاتی می‌کنیم با بسیج و اعزام نیرو، گسیل امکانات و تجهیزات لازم از همه رده‌ها و پلیس‌های تخصصی در کنار مردم هستیم.

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی

وی ضمن هشدار به افرادی که سعی در برهم زدن بار روانی و تشویش اذهان عمومی دارند، ادامه داد: پلیس فتا و پاوا در استان به صورت شبانه روزی تمامی تحرکات مجازی را رصد کرده و با افرادی که در این شرایطی که همنوعانمان نیاز به آرامش دارند، سعی در تشویش اذهان عمومی، افزایش بار روانی، بی تاثیر جلوه دادن اقدامات صورت گرفته و انتشار اخبار و مطالب کذب دارند، برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کنند.

۱ سال پیش
خسارت سه هزار و ۵۰ واحد مسکونی بر اثر زلزله خوی

جعفر برزگر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی  با اشاره به نتیجه ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته از سوی کارشناسان فنی بنیاد مسکن گفت: بر اثر زلزله خوی سه هزار و ۵۰ واحد مسکونی بین ۲۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیده‌اند.

 

۱ سال پیش
تاکید رئیس جمهور بر تسریع امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان عصر دوشنبه در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور، ضمن تشکر از دستگاه‌های دست‌اندرکار امدادرسانی به زلزله‌زدگان، با اشاره به شدت برودت هوا در منطقه زلزله‌زده، بر ضرورت تسریع در عملیات امدادرسانی بویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی و نیز برنامه‌ریزی برای آغاز بازسازی منازل آسیب‌دیده مردم تاکید کرد.

۱ سال پیش
مراجعه هزار و ۱۷۴ مصدوم خوی به مراکز درمانی

 جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طبق آخرین آمار تاکنون  هزار و ۱۷۴ مصدوم زلزله شهرستان خوی به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه و خدمات پزشکی دریافت کردند.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان این زلزله ۷۴ نفر در مراکز درمانی و بیمارستانی خوی مداوا و بخش اعظمی از مصدومان برای مداوا بیشتر به شهر‌های ارومیه و تبریز اعزام شدند.

۱ سال پیش
حضور ۱۰۱ تیم ارزیابی و کارشناسی فنی بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده خوی

جعفر برزگر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ارزیابی میزان خسارت واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده شهرستان خوی توسط ۱۰۱ تیم کارشناسان ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بصورت سه شفیت ادامه دارد.

 

۱ سال پیش
استقرار ۶۰ گروه جهادی در مناطق زلزله زده خوی

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله زدگان در خوی مستقر هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر استقرار گروه های جهادی در مناطق زلزله زده خوی یک اکیپ نانوایی سیار و نخستین بیمارستان سیار نیز راه اندازی شده تا در صورت نیاز به مردم خدمات دهند.

۱ سال پیش
راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه زلزله زده خوی

بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان آیت الله خویی و در حاشیه عیادت از مصدومان زلزله در گفت و گو با خبرنگاران از راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی در مجاورت بیمارستان امام (ره) شهرستان زلزله زده خوی خبرداد و گفت: این بیمارستان خدمات ارتوپدی و جراحی لازم را ارائه می‌کند.

بهرام عین اللهی با اشاره به اینکه بیمارستان قمر بنی هاشم شهرستان خوی بر اثر آسیب دیدن در زلزله ۵.۹ ریشتری دو روز پیش در این شهرستان تخلیه می شود افزود: بیمارستان آیت الله خویی نیز آسیب‌هایی دیده است، ولی وضعیت به گونه‌ای نیست که ارائه خدمات در آن خطر آفرین باشد.

وی تعداد شهرستان زلزله زده را یک هزار و ۱۶۷ نفر برشمرد و اظهارداشت: دیداری از مصدومین اعزامی به بیمارستان‌های ارومیه و سلماس داشتم که اقدامات لازم درمانی به همه آنان ارائه شد و در سریع‌ترین زمان تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

۱ سال پیش

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به‌دنبال وقوع زلزله شامگاه ۸ بهمن در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی که باعث وارد آمدن خسارت‌‌هایی به زیرساخت‌ها و خانه‌های اهالی این منطقه شد، بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به این مناطق، تصمیماتی را اتخاذ کرد.

براساس این گزارش پس از هماهنگی به عمل آمده میان بنیاد مستضعفان، وزارت کشور و استانداری آذربایجان غربی، بنیاد مستضعفان، سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق خسارت‌دیده این منطقه را به صورت رایگان تامین خواهد کرد.

در هماهنگی به عمل آمده مقرر شد، پس از ارزیابی دقیق خسارت‌ها توسط استانداری و مراجع ذی‌ربط، این مصالح در اختیار بنیاد مسکن قرار داده شود تا برای بازسازی این مناطق مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

۱ سال پیش
راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ۱۸۰ تختخوابی ارتش در خوی

امیر سرتیپ علی حاجیلو  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مصدومان و بیماران، بیمارستان صحرایی این قرارگاه با ظرفیت ۱۸۰ تخت در خوی راه‌اندازی و فعال شد.

وی افزود: بخش‌های عمومی، ارتوپدی، جراحی عمومی و نیز متخصصان بیهوشی مستقر در این بیمارستان صحرایی به‌صورت ۲۴ ساعته حضور دارند و آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: تمام اقلام دارویی و نیازهای اولیه بیماران و مصدومان در این بیمارستان تدارک دیده شده است و هیچ مشکلی از بابت خدمات‌رسانی به مردم نداریم.

۱ سال پیش

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت با حضور در مناطق زلزله خوی ضمن عیادت از مصدومان این حادثه، از بیماران بستری در بیمارستان‌ها عیادت کرد و با نیرو‌های این مرکز درمانی، گفتگو کرد و در جریان اقدامات درمانی مجروحان زلزله‌زده قرار گرفت.

وی با اشاره به مراجعه ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان‌های خوی، سلماس و چایپاره تصریح کرد: در حال حاضر ۶۴ مصدوم زلزله بستری هستند و تعدادی از مصدومان نیز به بیمارستان‌های سلماس و ارومیه منتقل شده‌اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه به بیمارستان خویی در این زلزله خسارت‌هایی وارد شده، اما همچنان در حال خدمات‌دهی به بیماران است، اضافه کرد: تلاش داریم تا بیماران این بیمارستان را به مراکز دیگری انتقال دهیم تا بیمارستان مورد بازسازی قرار گیرد.

۱ سال پیش
۴۰۶۲ جایگاه دام در زلزله خوی خسارت دید

غلامعلی مرادی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بر اساس ارزیابی‌های اولیه کارشناسان میزان خسارت وارده به واحدهای دامی در ۳۹ روستا، به منظور بهسازی یک هزار و ۱۷۳ جایگاه دامی در سطح ۵۸ هزار و ۷۵۰ مترمربع به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال و ۷ واحد صنعتی به مساحت ۱۱۹ هزار و ۹۵۸ مترمربع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: ۶ هزار میلیارد ریال نیز به دو ساختمان اداری جهاد کشاورزی به مساحت ۳۰۰ مترمربع خسارت وارد شده است.

۱ سال پیش

 مرکز پایش زمین لرزه دانشگاه ارومیه اعلام کرد: بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.

بر پایه این گزارش بزرگترین پس لرزه ۴.۵ ریشتر بود که روز گذشته  ساعت ۱۸:۱۱ به وقوع پیوست و همچنین ۴ پس لرزه بین ۴ تا ۵ ریشتر، ۲۲ پس لرزه بین ۳ تا ۴ و ۴۰ پس لرزه ۲ تا ۳ ریشتر تا ساعت ۲۳ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت شده است.

۱ سال پیش

استاندار آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تلاش جمعیت هلال احمر استان ۲۱ اردوگاه و کمپ اسکان اضطراری در سطح شهرستان خوی ایجاد شده است.

محمد صادق معتمدیان با تاکید بر تامین چادر برای زلزله زدگان شهرستان خوی گفت: تا کنون ۵ هزار دستگاه چادر در مناطق مختلف وقوع زلزله در بین زلزله زدگان توزیع شده است و در کنار تامین برخی از نیازمندی‌های از جمله پتو و زیر انداز، بیش از ۴ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته توزیع شده است.

۱ سال پیش
۹ استان کشور به زلزله زدگان ‌خوی کمک رسانی کردند

مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از کمک رسانی ۹ استان معین به زلزله زدگان ‌خوی خبرداد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، تهران، مرکزی، همدان، زنجان و قزوین با ارسال تجهیزات شامل: اقلام زیستی، والور، پتو، چادر، بسته‌های ۷۲ ساعته و اعزام‌ نیروی انسانی به کمک زلزله زدگان خوی آمدند.

وی افزود: علاوه بر این جمعیت هلال احمر استان های معین تیم های آنست خود را نیز برای کمک و جستجو به مناطق زلزله زده اعزام کردند.

۱ سال پیش
مدارس سلماس به دلیل زمین لرزه تاپایان هفته غیرحضوری شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله، مدارس شهرستان خوی و سلماس از فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری تعطیل است.

۱ سال پیش
برپایی ۲۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ زلزله‌زده

رئیس جمعیت هلال احمر، با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی، از برپایی ۲۱ اردوگاه و اسکان اضطراری ۱۸ هزار و ۷۰۲ زلزله‌زده در این شهرستان خبر داد.

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی/ شمار مصدومان و فوتی ها افزایش یافت/ ارزیابی خسارت ها آغاز شد

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی/ شمار مصدومان و فوتی ها افزایش یافت/ ارزیابی خسارت ها آغاز شد

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی/ شمار مصدومان و فوتی ها افزایش یافت/ ارزیابی خسارت ها آغاز شد

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی/ شمار مصدومان و فوتی ها افزایش یافت/ ارزیابی خسارت ها آغاز شد

 

۱ سال پیش
مشکلات مددجویان زلزله زده خوی به صورت ویژه بررسی می‌شود

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: مشکلات مددجویان بهزیستی که در اثر زلزله هشتم بهمن ماه شهرستان خوی دچار آسیب شده‌اند ،به دستور رییس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویژه بررسی می‌شود.

۱ سال پیش
خوی روی خط زلزله قرار گرفت

 مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: ۲ زمین لرزه به بزرگی ۴.۵ ریشتر به فاصله نیم ساعت شهرستان خوی را دوباره لرزاند.

ساعت ۱۸:۱۱ دقیقه پس لرزه‌ای به قدرت ۴.۵ حوالی شهرستان خوی را به لرزه درآورد، اندکی بعد دومین پس لرزه با قدرت ۴.۵ ریشتر نیز در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داد.

این پس لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین و در عرض جغرافیایی ۳۸.۵۴ و طول جغرافیایی ۴۴.۸۲ رخ داده است.

پس لرزه دوم نیز به فاصله نیم ساعت بعد در ساعت ۱۸:۴۳ دقیقه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین به بزرگی ۴.۵ ریشتر به وقوع پیوست.

۱ سال پیش
مدارس خوی تا پایان هفته جاری تعطیل است

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به علت استمرار پس‌لرزه‌های شدید، با مدنظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

۱ سال پیش
پلیس فتا: مردم به شایعات در خصوص زلزله توجه نکنید

 سرهنگ اکبر نصرتی، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان خوی برخی از سودجویان با اهداف مختلفی از جمله جذب کاربر اقدام به انتشار اخبار کذب و شایعه در فضای مجازی در خصوص زلزله می‌کنند که پلیس با عاملین انتشار اخبار کذب و شایعات بی‌اساس که منجر به تشویش اذهان عمومی می‌گردد برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست تا از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی خودداری کرده و اخبار مرتبط با زلزله را منابع معتبر و رسانه‌های رسمی دریافت کنند.

۱ سال پیش
تسهیلات ویژه برای زلزله‌زدگان خوی در نظر گرفته می‌شود
احمد وحیدی ، وزیر کشور گفت: دولت توجه ویژه‌ای برای تسریع در خدمات رسانی به زلزله زدگان خوی دارد و تسهیلاتی در قالب‌های مختلف برای آسیب دیدگان از زلزله ۵.۹ ریشتری شنبه شب این شهرستان در نظر گرفته می‌شود.
 
۱ سال پیش
تخریب و ترس مردم باعث حجم بالای درخواست‌هاست

کاظمی ، فرماندار شهرستان خوی گفت: تلاش نیرو‌های امدادی و هلال احمر در راستای خدمات‌رسانی به مردم ستودنی است، اما با توجه به شدت تخریب و ترس مردم شاهد هجوم برای دریافت اقلام هستیم.

۱ سال پیش
بازدید وزیر کشور و رئیس جمعیت هلال احمر از کمپ زلزله زدگان خوی

احمد وحیدی، وزیر کشور، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر، محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران و محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی از کمپ شهرک ولیعصر  زلزله زدگان خوی بازدید کردند.

 
احمد وحیدی
 
بازدید وزیر کشور از وضعیت زلزله زدگان خوی
 
بازدید رئیس جمعیت هلال احمر از وضعیت زلزله زدگان خوی
 
وحیدی و نامی در جریان بازدید از وضعیت زلزله زدگان خوی
 
وحیدی و کولیوند در جریان بازدید از وضعیت زلزله زدگان خوی
 
۱ سال پیش
توضیحات وزیر کشور در خصوص آخرین اقدامات امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده خوی

احمد وحیدی، وزیر کشور که به شهرستان خوی سفر کرده است توضیحاتی درباره آخرین اقدامات امداد رسانی به مناطق زلزله زده خوی را ارائه داد.

۱ سال پیش
اعزام گروه های دامپزشکی به مناطق زلزله زده

آقای امین‌ اسدی مشاور رئیس سازمان دامپزشکی بر لزوم امدادرسانی فوری به دامداران زلزله‌زده در حوزه دامپزشکی برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های مختلف تاکید کرد.

 اسدی گفت: پس از زلزله به دلیل ایجاد شرایط ویژه و کاهش سطح بهداشت در مناطق متاثر از زلزله، احتمال وقوع بیماری‌های دامی افزایش می‌یابد.

به گفته او، اکیپ‌های دامپزشکی از شهرستان‌های همجوار برای عملیات ضدعفونی کردن به شهرستان خوی اعزام شده‌اند و در صورت بروز تلفات دام، اقدام به دفن بهداشتی لاشه دام‌های تلف شده و واکسیناسیون دام‌های موجود برای پیشگیری از بروز بیماری‌های واگیر دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌کنند.

اسدی می گوید: اداره کل دامپزشکی تمام توان و امکانات خود را برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده در حوزه حفاظت از سرمایه‌های دامی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک در این مناطق به کار خواهد گرفت.

او ضمن همدردی با آسیب‌دیدگان بر همکاری با اکیپ‌های دامپزشکی و استفاده از توان نظارتی کارشناسان دامپزشکی به منظور دفن بهداشتی لاشه‌های و ضدعفونی دامداری‌ها تاکید کرد.

۱ سال پیش
مشکلی در تامین سوخت مناطق زلزله زده خوی نداریم

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: در حال حاضر سوخت رسانی در شهر زلزله زده خوی کماکان ادامه دارد و از این نظر مشکلی نداریم و سوخت به اندازه کافی در اختیار داریم.

قلیزاده گفت:در حال حاضر هیچ گونه مشکلی از نظر تامین سوخت در شهر زلزله زده خوی نداریم و سوخت رسانی طبق روال در حال انجام است.

به گفته رئیس صنف جایگاه داران کشور، در دقایق اول فقط ازدحام جمعیت روبرو بودیم که در حال حاضر مشکلی از این بابت هم نداریم و تمامی جایگاه‌های سوخت شهر خوی در مدار کامل قرار دارند.

قلیزاده گفت:در حال حاضر سوخت رسانی در شهر زلزله زده خوی کماکان ادامه دارد و از این نظر مشکلی نداریم و سوخت به اندازه کافی در اختیار داریم به طوری که مردم می‌توانند هرنوع درخواست و مشکلات خود را به شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۷ و ۷۷۵۲۲۶۷۸ اعلام کنند.

۱ سال پیش
تصاویری از وضعیت زلزله زدگان خوی

در این بسته خبر تصاویری از وضعیت یک روز بعد زلزله زدگان شهرستان خوی را می بینید. 

 

زلزله زدگان خوی

زلزله زدگان خوی

زلزله زدگان خوی

۱ سال پیش
۱.۳ میلیون لیتر سوخت در خوی توزیع شد‌

احمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در خوی و افزایش استفاده مردم از خودرو به خاطر پس لرزه‌های آن افزود: شب گذشته ۴۲۰ هزار لیتر سوخت خودرو در این شهرستان مصرف شد.

وی اضافه کرد: وضعیت موجودی سوخت در خوی پایدار بوده و سوخت‌گیری در ۱۷ مرکز توزیع سوخت خودرو در این شهرستان در حال انجام است.

به گفته وی، ۲۰ دستگاه وانت سیار حامل سوخت برای سوخت رسانی به اردوگاه‌های اسکان اضطراری هلال احمر آماده داریم و ۳۰۰ کپسول گاز نیز در انبار نفت وجود است و در صورت نیاز بسرعت آن‌ها را میان مردم توزیع می‌کنیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به ازدحام بیش از حد مردم در جایگاه‌های سوخت ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم تا سه روز آینده مصرف بنزین به طور قابل توجهی در این شهرستان افزایش یابد.

مجرد گفت: خوشبختانه هیچ خسارتی به تاسیسات انبار نفت خوی وارد نشده و سوخت رسانی با تمام توان در این شهرستان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به سرمای هوا و وضعیت جوی سهمیه نفت سفید شهرستان را افزایش داده و به ازای هر خانوار ۲ بشکه را اعلام کرده و از امروز آماده توزیع است و مشکلی از بابت تامین سوخت شهرستان نداریم.

۱ سال پیش
واحد‌های مسکونی ۷۰ روستا تا ۸۰ درصد آسیب دیده‌اند

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آذربایجان‌غربی با اشاره به فوت سه نفر بر اثر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی که یکی از آن‌ها به علت سکته قلبی بوده است، ادامه داد: ۸۱۶ نفر هم تا صبح امروز به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۶۴ نفر به بیمارستان‌های آذربایجان شرقی، ارومیه و سلماس ارجاع شده و ۶۰ نفر نیز در خوی بستری هستند.

تخریب های زلزله خوی

وی افزود: برآورد اولیه این است که واحد‌های مسکونی ۷۰ روستا از ۲۰ تا ۸۰ درصد آسیب دیده‌اند که البته آسیب در مناطق شهری نسبت به ۲ زلزله قبل، بیشتر بوده و خسارت‌هایی در داخل شهر خوی و شهر فیرورق گزارش شده است.

خسارت زلزله 5.7 ریشتری در خوی

۱ سال پیش
امشب تمامی زلزله زدگان باید در مکان‌های گرم اسکان یابند

احمد وحیدی روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان آذربایجان غربی با محوریت شهرستان خوی گفت: تیم‌های ارزیاب باید سریعا نیازهای زلزله زدگان را در مناطق مختلف بررسی و اعلام کنند.

او تاکید کرد:  						</div> 						<div class= ۱ سال پیش

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت:امروز سامانه برپا رونمایی شد که با کمک این سامانه می‌توانیم مناطقی که فاقد مراکز آموزشی و امکانات هستند را کشف کنیم.

حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۳۷درصد مدارس به صورت مشارکتی، ۸درصد مدارس توسط خیرین و ۵۵درصد دولتی ساخته شده است.

 

۱ سال پیش

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزیابی میزان خسارت واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده شهرستان خوی توسط کارشناسان ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

جعفر برزگر با بیان اینکه از نخستین ساعات پس از زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی، کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده این شهرستان حضور دارند ادامه داد: ۷۵ تیم کارشناس ارزیاب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناطق زلزله زده اعزام شدند و در مرحله اول در ۲۶ روستا‌ی اعلام شده از سوی ستاد هماهنگی مدیریت بحران کار ارزیابی میزان خسارت وارده به واحد‌های مسکونی را آغاز خواهند کرد.

۱ سال پیش

محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آذربایجان‌غربی که با موضوع زلزله خوی و با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، افزود: اکیپ‌های مربوط به ارزیابی‌ها از سوی بنیاد مسکن و برخی نهاد‌های دیگر به صورت سه شیفته در این خصوص مشغول کار می‌شوند.

وی همچنین اضافه کرد: در کنار بررسی‌های کارشناسی، اکیپ‌های ویژه در راستای اقناع سازی مردم درخصوص میزان خسارت‌ها فعالیت خواهند کرد.

معتمدیان با اشاره به فوت سه نفر بر اثر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی که یکی از آن‌ها به علت سکته قلبی بوده است، ادامه داد: ۸۱۶ نفر هم تا صبح امروز به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۶۴ نفر به بیمارستان‌های آذربایجان شرقی، ارومیه و سلماس ارجاع شده و ۶۰ نفر نیز در خوی بستری هستند.

وی درخصوص وضعیت اسکان زلزله زدگان نیز گفت: با توجه به تجربه ۲ زلزله پیشین در منطقه که طی سه ماه گذشته اتفاق افتاده است، هماهنگی خوبی بین نهاد‌های مسئول بوده و اردوگاه‌ها و کمپ‌هایی برای اسکان اضطراری برپا کرده‌ایم.

۱ سال پیش

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با تلاش ۴۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در کوتاهترین زمان پس از وقوع اولین زمین لرزه شهرستان خوی آسیب‌های ایجاد شده در منطقه رفع عیب شده و در مدار قرار گرفتند.

۱ سال پیش

حمد علی نائل قراملکی مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه خوی گفت: زلزله آسیبی به فرودگاه خوی وارد نکرده است و از بامداد امروز فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه در حال انجام پرواز‌های امدادی است.

محمد علی نائل قراملکی افزود: بلافاصله پس از زلزله بازدید از سطوح پروازی و زیر ساخت‌های فرودگاه شهدای خوی به عمل آمده است و خوشبختانه بجز ترک مختصری در دیوار‌های ایجاد شده، آسیبی به فرودگاه شهدای خوی وارد نشده است.

۱ سال پیش
تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در اختیار زلزله‌زدگان خوی قرار گیرد

احمدی وحیدی وزیر کشور، پس از بازدید کوتاه شبانه از مناطق زلزله زده و کمپ‌های اسکان اضطراری در این شهرستان، سحرگاه امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی که با حضور مقامات ارشد دولتی و امدادی کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امدادرسانی به زلزله‌زدگان باید با تمام توان و ظرفیت انجام شود و تیم‌های مورد نیاز از استان‌های همجوار و سایر نقاط کشور تامین شود.

وی افزود: عزم دولت بر ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زلزله‌زدگان است و در کنار مردم خواهیم بود.

وحیدی ابراز داشت: باید به موضوع مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در شهرستان خوی توجه ویژه شود، در این زلزله اخیر نیز شاهد بودیم که ساختمان‌های مقاوم سازی شده آسیب جدی ندیده‌اند و بیشترین آسیب مربوط به بافت فرسوده و ساختمان‌های ناایمن است.

جلسه وزیر کشور و استاندار آذربایجان غربی

وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در خوی نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی است که با همراهی دولت و مردم باید این اقدام انجام شود.

وزیر کشور، با تاکید بر جایگاه رسانه‌ها در تامین آرامش خاطر شهروندان خوی، گفت: تامین بسته‌ای معیشتی و حمایتی از زلزله زدگان خوی در دستور کار است و با همراهی هلال احمر و دیگر دستگاه‌های امدادی شاهد تقسیم این اقلام هستیم.

۱ سال پیش
تعداد فوتی هابه ۳ نفر رسید

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی گفت:  زلزله خوی ۸۱۶ مصدوم و ۳ فوتی داشته است.

او گفت: ٦٠ نفر از مصدومان زلزله در بیمارستان های این شهرستان بستری شده و ٦٤ نفر نیز به مراکز درمانی شهرستان سلماس اعزام شده‌اند.

۱ سال پیش
۷۰ روستا بین ۲۰ تا ۵۰ درصد آسیب دید

معتمدیان استاندار آذربایجان غربی گفت: براساس ارزیابی های اولیه بیش از ۷۰ روستای شهرستان خوی بر اثر زلزله ۲۰ تا ۵۰ درصد آسیب دیده است.

او افزود: برق، آب، گاز و مخابرات اکثر مناطق شهرستان پایدار است.

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی/ تعداد مصدومان و فوتی ها افزایش یافت

۱ سال پیش
مردم زلزله زده خوی هر گونه مشکل را با ۱۹۴ در میان بگذارند

علیرضا شیخی،مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: اولین اقدام مردم در جاهایی که آسیب دیده اند قطع گاز از شیر اصلی و همچنین تماس با شماره تلفن ۱۹۴ است.

۱ سال پیش
اردوگاه ها را در ورزشگاه ها برقرار می کنیم 

معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برآوردهای اولیه حاکی از آن است که بافت های شهری و روستایی ۲۰ تا ۵۰ درصد آسیب دیده اند.

وی ادامه داد: سعی می کنیم در اماکنی مثل ورزشگاه ها اردوگاه ها و کمپ ها را برقرار کنیم.

در پی این زلزله مدارس شهرستان خوی و چایپاره در امروز یکشنبه ۹ بهمن ماه به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله غیر حضوری شد.

۱ سال پیش

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به مناطق زلزله زده خوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: تا کنون ۱۵ کمپ اسکان اضطراری در نقاط مختلف خوی برپاشده است و تا ظهر امروز ۹ کمپ دیگر برپا خواهد شد

پیرحسین کولیوند ادامه داد: امدادگران داوطلب از استان‌های آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، زنجان، قزوین و تهران برای امداد رسانی وارد خوی شدند.

 
۱ سال پیش
كار جستجو و نجات تمام شده است

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: تعداد مصدومین زلزله خوی به ۷۳۸ (۷۲۸ نفر خوی، ۷ نفر سلماس و ۳ نفر چایپاره) نفر رسید.

اولين محموله از اقلام امدادى هلال احمر شامل بسته هاى غذايى و چادر اسكان وارد فرودگاه اروميه شد.

فرماندار خوی افزود: تعداد فوتی های زلزله تاکنون به ۳ نفر رسیده است.

۱ سال پیش
حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور درشهرستان خوی

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بامداد امروز وارد خوی و از زلزله زدگان بازدید کرد.

 

 

حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور درشهرستان خوی

حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور درشهرستان خوی

۱ سال پیش
حضور وزیر کشور در شهرستان خوی+عکس

بامداد امروز چند ساعت بعد از وقوع زلزله ۵.۹‌ ریشتری در شهرستان خوی وزیر کشور با حضور شبانه در این شهرستان، ضمن بررسی ابعاد مختلف این زلزله در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در دیدار با وزیر کشور گزارشی از اقدامات انجام شده تا به این لحظه را ارائه کرد.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و مدیر عامل جمعیت هلال احمر و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه حضور دارند.

 

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی/ تعداد مصدومان و فوتی ها افزایش یافت

آخرین اخبار از زلزله ۵.۹ ریشتری خوی/ تعداد مصدومان و فوتی ها افزایش یافت

۱ سال پیش
اعزام ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به مناطق زلزله زده خوی

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر بروز زلزله ۵/۹ ریشتری در حوالی خوی در استان آذربایجان غربی که در عمق ۷ کیلومتر از زمین رخ داده است تا به این لحظه دو نفر فوت و ۱۲۲ نفر مصدوم شده اند.

او افزود: بر اثر وقوع زمین لرزه تعداد ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۱۵ دستگاه آمبولانس در محل مستقر شده اند.

او بیان کرد: دو واحد بیمارستان صحرایی به همراه دو خودرو ارتباطات به محل وقوع حادثه اعزام و چهار تیم درمانی نیز به محل وقوع  زلزله اعزام شده اند.

او گفت: ۵۲۰ تخت بیمارستانی در دانشگاه‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تخلیه شده اند.

۱ سال پیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
باید صدای مظلومیت مردم خوی شنیده شود
مردمان غیور ایران چگونه در سیل و زلزله کنار هم بودیم و پشت به پشت هم با مشکلات جنگیدیم این بار نیز نباید بگذاریم خوی عزیز تنها بماند
#صدای_ خوی_ باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
دوستانی که در مورد کیفیت خودرو ها بحث کردند باید اول خدا راشکر کرده باشند که خودرو سرنشین نداشته باشه وگر نه وسیله که ازبین میره هرجا دیگه که هم باشه ولی اگه سرنشین داشت انسانی ..پدری ...یا فرزندی از دست رفته بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۶:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
طرف بچه‌ش ازدواج می‌کنه میره وام ازدواج میگیره شروع می‌کنه یه طبقه دیگه اضافه می‌کنه بدون هیچ امنیت و محکم کاری خوب معلومه با زلزله کوچیک خراب میشه بعد میان میزنند به سرشون . مردم عزیز ساکن در شهرستان ها و روستاها خواهشا خونه هاتون رو محکم و اصولی بسازید بخدا دودش میره تو چشم خودتون
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۶:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
وای بحال روزی که تهران زلزله بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چه خبری خدا، خدا صبر بده
مسیولین به محکم بودن بناها توجه بیشتری داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اون وسط جای خالی حاج قاسم سلیمانی عزیز، قشنگ دیده میشه . روحت شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
هرجایی مسعولین خانه دارند مرکز زلزله خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وای جی سی یه شماره حسابی چیزی میپرسیدی 85میلیون آدم ده هزارتومن هم بدن خیلی میشه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انشاالله مشکلاتشان برطرف شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
باید مسولین مربوطه هم شب ها در چادر ها بخوابند تا بفهمن مردم چه میکشن
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۷:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
درآن هوای بسیار سرد بسیار بسیار زندگی مشکل است دولت هرچه توان دارا صرف هموطن های آذری ما انجام دهد خدوند بهشان صبر دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خدا به داد مردم خوی برسه یه استاندار دلسوز هم گیرشون نکرده
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۵:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
دولت و خیرین باید بیشتر تلاش کنند تا از درد و رنج سرمای زمستان و زلزله این عزیزان کمتر و کمتر بشه هر چه سریعتر دست یاری دهند حق این مردم وفادار خیلی بیشتر از اینهاست
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
زلزله اصلی همون۶ریشتر بود به شهرخوی فقط ترک برداشته برخی روستا هم فقط کمی آسیب دیده مردم نگران نباشن وبه خانه ها برگردن زلزله های بعدی پس لرزه است و نصف زلزله اصلی هم قدرت ندارن که امروز اومدن اون پس لرزه ها وتمام شد رفت به خونه ها برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
واقعا چی از خنده ها معلومه که چقدر جدی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
واای هم سرما هم زلزله؛ایناخونه هاشون خراب شده یا از ترس آوار بیرون موندند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آقای علی دایی همزبونات تو سرما و زلزله آواره شدن
آقای فرخ نژاد هم وطنات به کمک احتیاج دارن
آقای علی کریمی هم‌میهنانت کمک میخوان

آیا صدایی از شما درمیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینا اگه صدقه هم بدن اونقدری میدن که ثروتشون تکون نخوره
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد حسینی
۱۵:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آقای ناشناس خودت چی یا فقط بلدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تو در این حدی نیستی که امر و نهی کنی به این انسان های باشرف
Iran (Islamic Republic of)
بیطرف
۱۵:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تو کرامت شخصی را با وظیفه کاری نمیتونی تشخیص بدی دولت و اون ارگان هایی که بیت المال دست اونهاست الان وظایفشان هست که بیان جلو و امداد رسانی بکنن چون پست دارن و حقوق میگرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آخه اینا آدمند که صداشون می زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انسان باشرف
مطمئنی اینا شرف دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینها دادن مزدشان را هم گرفتند الان نوبت تو هست برو واریز کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
جالبه اون یارو میخوا اون وسط یه چادر صاحب بشه . آقا اول ببینید یارو اصلا مال اونجا هست ؟ اصلا آسیب بخ خونه اش رسیده ؟ اصلا خونه داره ؟ بعد دستشو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انشاءالله که هر چه زودتر خانه ها درست بشن ومردم برن سرخونه زندگی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۴:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با آرزوی سلامتی برای همه هموطنان زلزله زده امیدواریم سراسر شهرها و روستاهای کشورمان بسمت بناهای بروز و با دوام و با مصالح نوین گام بردارند تا حوادث و تلفات روز به روز کمتر شود
جان انسان ارزشش بالاتر از زندگی در ساختمانهای نا ایمن است
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۳:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به امید سلامتی همه مردم این مناطق زلزله زده و به امید ساخت و سازهای مستحکم و مقاوم در برابر زلزله و نوسازی همه بافتهای فرسوده و رشد شهرهای کشورمان بصورت ویلایی و افقی سازی همچون تهران زلزله خیز و کرج ،قم ،چهارمحال و بختیاری ،آذربایجان،کرمان و....
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خداوند
۱۳:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خدا کمک کنه، امیدوارم بافت های فرسوده در کشور شناسایی بشن تا مردم کمتر آسیب ببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خوب شد نصف شب نیومد ! توی این سرمای فکری به حالشون کنید ! هوا خیلی سرده ! چادر کفاف این سرما رو نمیده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انشالله که دیگه شاهداین اتفاق تلخ نباشیم اینم تو سرمای زمستان.ولی یکم به خودمون بیاییم اجل نزدیک گوشمونه همیشه فکر دنیا نباشیم فکر آخرت باشیم دنیا خیلی زود تموم میشه این زلزله و کرونا تلنگری برای بیدارشدن ما انسان ها ازخواب غفلت وگناه دیگه خداچطوری ما را آگاه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انشالله که دیگه شاهداین اتفاق تلخ نباشیم اینم توسرمای زمستان.ولی یکم به خودمون بیاییم اجل نزدیک گوشمونه همیشه فکردنیانباشیم فکراخرت باشیم دنیا خیلی زودتموم پیشه این زلزله وکروناتلنگری برابیدارشدن ما انسان هاازخواب غفلت وگناه دیگه خداچطوری مارااگاه کنه
Iran (Islamic Republic of)
حاج صمد
۱۱:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
علی دایی کجاست ؟!! علی کریمی کجاست؟!! تو تصاویر نمی بینم حضورشان در کنار مردم را !!!! لحظات اول هلال احمر و اورژانس پای کارند بعد سپاه میاد واسه توزیع چادر و کانکس پتو و بسته های کمکی و بعد بسیج و سپاه میاد برای بازسازی خانه ها ! سلبریتی های مثل علی دایی و کریمی هم پی عشق و حالن و دم از مرم می زنند جماعت پرو و پرتوقع و طلبکار هم میان اینجا نظرات منفی و مخالف و ضد انسانیت میدن و نمک به زخم ها می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سلبریتی های خائن اینطور مواقع فرار میکنن.بعدش میان از مردم پول جمع میکنن برای کمک به زلزله زده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
علی دایی فقط بلده مردم رو وسوسه کنه که کسب و کارشونو تعطیل کنن و آشوب کنن. الان علی دایی کجاست که بره مردم را از زیر آوار بیرون بیاره.الان علی دایی کو که سنگها رو از خانه های مردم جمع کنه.الان ترانه علیدوستی کجاست. مرگ بر علی کریمی.مرگ بر حمید فرخنژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
جدی اونایی کهمنفی دادند فازشون چیه.حداقل یکیشون توضیح بده
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۰۰:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
بی عقل مگه علی دایی یا کريمي رئیس جمهورن وظیفه ی دولت ودستگاهای اجرائیه که رسیدگی کنن یه کم اون مخ نداشتتو کار بنداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خداوند بہ بازماندگان فوتی ھا صبر وبہ مصدومان شفای عاجل عنایت کنہ
خداوندا درد و بلا و شر و گرفتاری رو از مملکت و ھموطنانم دور کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خیلی سخته وباید واقعا بهشون خیلی کمک بشه الان با تابستون فرق داره سرما تو خونه بیداد میکنه بیرون که دیگه قابل تحمل نیست!
خدا به همه صبر بده و انشاا... خونه هاشون رو دوباره میسازن وفقط فوتی هست که نمیشه کاریش کرد و داغدار میکنه یه خانواده را و یا بی سرپرست یا ... ولی ازلحاظ مالی هرچند مشکل هست بااین تورم ولی باز خسارت مالی کجا و جانی کجا!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خودرو ایرانی بی کیفیت است از عکس مشخصه است! چرا انقدر قیمت دله حلبی ها را افزایش دادید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
واقعا الان تو این موقعیت جای این حرفہ آخہ
مصالح معلوم نیست از چہ ارتفاعی افتادہ بعدم مگہ جاھای دیگہ دنیا زلزلہ یا سیل اومدہ ماشیناشون آسیب ندیدہ
دربارہ قیمت ھم باید برید صفحات اقتصادی
کلا بہ خود زنی افتادن بعضی ھا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تیرآهن بیفته روی خودرو توقع داری خودرو خراب نشه.آوار بریزه توقع داری خراب نشه.مگه خودرو از بتن ساخته شده!! بعضیا چقدر حرفهای مفت میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شما داروهاتو سر موقع بخور .
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با آرزوی سلامتی برای همه هموطنان آسیب دیده و تامین هرچه سریعتر مایحتاج و محل سکونت مناسب برای این عزیزان. متاسفانه با دیدن خودروی صفر کلیومتری که فقط با افتادن دو آجر کلا داغون شده : از آینده صنعت خودرو سازی مایوس شده و هزاران نفرین به مدیران و مسئولین این صنعت نثار کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
حاج صمد
۱۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بتن های جلو و کنار سمند هرکدام وزنی بالای هفتاد کیلو دارد چوب و یا پنبه نیست بتن هست! یک سنگ به اندازه ی یک دونه گردو از این ارتفاع رها بشه و به هر کس بخوره از پا در میاد چه برسه به این تکه های بتن چند ده کیلویی! شما بهتره الان از آب گل آلود ماهی نگیری اگه راست میگی مثل بسیج و سپاه و هلال احمر به کمک زلزله زدگان برو نه که نمک بریز رو زخم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چه قشنگ و ریلکس نشستن دور هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قشنگ رو ریلکس!!! بنده های خدا اینهمه استرس را در لحظه زلزله تحمل کردن.الان در شوک هستن.توی سرما هستن. واقعا برای آدم های بی درک و کوته فکر متاسفم با اون حرفهای پوچتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خدا بهشون صبر بده.
ولی خوب ایمنی سقف اون سمند جای تامل داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خدا صبر بده بله... انشاءالله برای هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا این اتفاق رخ نده... اما رفیق نباید از هر فرصتی برای خودزنی استفاده کرد... رفیق خدا می‌دونه از چه ارتفاعی اون مصالح ریخته روی سقف ماشین...؟؟!!! هر ماشینی به هر نوع ساختی بود این بلا سرش می‌اومد... انصاف و صداقت حلقه‌های گم‌شده این روزگار ماست...