حضور ۴۰۰ تاجر خارجی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کفش در قم

۴۰۰ تاجر خارجی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کفش و صندل و صنایع وابسته در قم حضور پیدا کردند.

جواد شعبان‌زاده، مدیر نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی کفش گفت: ایده برگزاری این نمایشگاه برای نخستین بار در سال ۹۳ ایجاد شد و اکنون به بزرگترین رویداد صنعت کفش کشور تبدیل شده‌است.

جواد شعبان‌زاده در ادامه افزود: این نمایشگاه با حضور بزرگترین شرکت‌های تولیدی کفش کشور در محل نمایشگاه‌های دایمی استان قم برپا شد.

رئیس انجمن صنایع کفش قم هدف برپایی این نمایشگاه را افزایش صادرات و معرفی ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه کفش دانست و گفت: ایران دوازدهمین تولید کننده کفش ماشینی در جهان است و ۷۰ درصد این تولید‌ها در قم انجام می‌شود، از این رو همه ساله نمایشگاه مذکور به عنوان بزرگترین نمایشگاه کفش خاورمیانه، به منظور معرفی ظرفیت‌های داخلی، همچنین سهولت در صادرات و واردات با مشارکت کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، بیش از ۴۰۰ تاجر خارجی حضور پیدا کردند افزود: این تجار از کشور‌هایی همچون عراق، هند، ونزوئلا، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، لیبی و برخی کشور‌های آفریقایی بودند.

شعبان زاده تعداد شرکت‌ها و نشان‌های تجاری حاضر در این نمایشگاه را ۳۰۱ مورد ذکر کرد و گفت: صنعت کفش قم، ۳۵ هزار شغل شامل ۱۰ هزار شغل پایه و ۲۵ هزار شغل خانگی ایجاد کرده‌است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار