معاون رئیس‌جمهوری در اصفهان:

بیش از هزار نخبه تا پایان سال جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند

میثم لطیفی گفت: بیش از هزار نخبه تا پایان امسال در دستگاه‌های اجرایی کشور جذب می‌شوند.

میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهوری در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و واحد‌های دانش‌بنیان مستقر در آن، اظهار کرد: دست‌کم پنج هزار نفر از نخبگان کشور نیز در سال‌های آینده در دستگاه‌های اجرایی استخدام خواهند شد.

او ادامه داد: نظام اداره کشور و آینده حکمرانی و آینده نگاری باید ترسیم شود تا در آینده الگوی متفاوتی از مدیریت را شاهد باشیم.

معاون رئیس‌جمهوری با بیان اینکه خدمات دولتی در آینده باید از روی گوشی‌های تلفن همراه در دسترس عموم مردم باشد تاکید کرد: برای نسل‌های بعدی باید کار‌های بانکی و خدمات اداری و اجتماعی را از طریق گوشی‌های تلفن همراه ارائه کنیم.

لطیفی با اشاره به اینکه در حوزه دانش بنیان‌ها، کشورمان پیشرفت خوبی داشته گفت: حمایت از حوزه علم و دانش همواره مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی قرار داشته و ثمره این اعتماد و حمایت‌ها را امروز در تشکیل بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری و توجه به شرکت‌های دانش بنیان می‌توان مشاهده کرد.

او به تحریم‌های اخیر اروپا علیه کشورمان پرداخت و گفت: تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا به دلیل پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های علم و فناوری بوده است.

معاون رئیس‌جمهوری یادآور شد: هیچ مقطعی از تاریخ ایران را نمی‌توان یافت که کشورمان اسلحه به کشوری فروخته باشد تا موازنه را به هم بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.