درخشش باشگاه خبرنگاران استان مرکزی در جشنواره ابوذر

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی با تجلیل از آثار برتر پایان یافت.

در مراسمی در فرهنگسرای شهر اراک با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای کشور، و مسئولان استانی از برگزیدگان سومین جشنواره ابوذر استان مرکزی تجلیل شد.

در این مراسم محمدجواد بهلول بندی از باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی رتبه سوم بخش یادداشت را کسب کرد و مورد تجلیل قرار گرفت.

۱۶ اثر در قالب‌های مختلف برگزیده شدند

احسان ربیعی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی گفت: ۲۸۹ اثر از ۴۹ رسانه استان مرکزی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در نهایت با گذراندن مراحل داوری و ارزیابی آثار؛ ۱۶ اثر در قالب‌های مختلف برگزیده شدند.

ربیعی افزود: در جشنواره ابوذر امسال، فعالان رسانه‌ای آثار برتر خود را در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تصویری، تیتر، مستند، موشن گرافی، پادکست و اینفوگرافی به دبیرخانه ارسال کردند.

او اضافه کرد: این آثار در موضوعات مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، خانواده و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی و امید و نشاط اَفرینی بود.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی بیان کرد: مرحله کشوری سومین جشنواره ابوذر اواخر بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

رسانه نقش اساسی در اقتدار ملت دارد

مخلص الائمه استاندار مرکزی در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان گفت: اگر ملتی خودش، دشمنش و زمان را خوب بشناسد ملتی مقتدر خواهد بود و کوران حوادث بر او غلبه نخواد کرد.

مخلص الائمه افزود: رسانه‌ها در این ۳ محور نقش کلیدی و پیش رو و نقش اساسی و محوری را دارند و در جبهه خط مقدم هستند.

او با بیان اینکه ما با عملیات روانی و خلاف واقعیت عمل کردن مخالفیم اضافه کرد: هر جریان رسانه‌ای وظیفه مهمی را در این زمینه بر عهده دارد تا با جریان رسانه‌ای سالم جهاد تبیین انجام دهد.

انقلاب ما یک جنگ اقتصادی علیه منافع استکبار بود

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان مرکزی گفت: جنگ اقتصادی که با انقلاب اسلامی ایران بر علیه منافع استکبار برپا شده همه چیز را تحت الشعاع خود قرار داده است.

سردار کریمی افزود: رهبری می‌فرماید راس همه اقدامات دشمن تبلیغات است و ابزار این تبلیغات رسانه است و همه اقدامات دشمن در حوادث اخیر عملیات روانی و جنگ رسانه بود.

او اضافه کرد: برای انجام وظیفه و مقابله با دشمن هیچ بهانه‌ای و کم کاری در پیشگاه خداوند قابل قبول نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.