هراس صهیونیست‌ها از افزایش تنش در اراضی اشغالی طی چند ماه آینده

منابع عبری گزارش دادند نظامیان صهیونیست با چند تن از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین درخصوص افزایش تنش‌ها طی ماه‌های آینده، دیدار کردند.

وبگاه عبری‌زبان واللا، از برپایی نشست مشترک میان مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین و فرماندهان نظامی اسرائیلی خبر داد.

 این نشست به دلیل ترس از متشنج شدن اوضاع در ماه مبارک رمضان در کرانه باختری و قدس اشغالی برپا شده است. از آن‌جایی که هر ساله در ماه رمضان صهیونیست‌ها تنش‌ها رابه حد انفجار  بالا می‌بردند

این وبگاه صهیونیستی در ادامه اعلام کرد به اعتقاد سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، موج عملیات مسلحانه فلسطینی‌ها که از ماه مارس سال گذشته میلادی آغاز شده است، هنوز فروکش نکرده و هشدار‌ها در میان نیرو‌های امنیتی و نظامی این رژیم درخصوص اینگونه عملیات‌ها همچنان وجود دارد.

همچنین به گفته افسران اطلاعاتی صهیونیستی، عمده این عملیات‌های مسلحانه به صورت فردی انجام می‌شود و پشت آن گروه یا سازمان فلسطینی قرار ندارد و فقط تعداد کمی از عملیات‌ها را گروه‌های فلسطینی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز پیش از این همچنین پیش‌بینی کرده بود که موج جدید درگیری‌ها از مسجدالاقصی و به خصوص در ماه مبارک رمضان (دو ماه دیگر) آغاز خواهد شد.

در این میان کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در گزارش خود اعلام کرد یگان‌های ویژه و ارتش این رژیم در سال گذشته درگیر عملیات‌هایی شده‌اند که تا پیش از آن در کرانه باختری سابقه نداشت؛ به طوریکه صهیونیست‌ها مجبور شدند حدود ۳۳۰ عملیات علیه فلسطینی‌ها در شهر و روستا‌های کرانه باختری انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار