بیمه قهرمان تکواندو بانوان شد

هجدهمین دوره لیگ دسته یک تکواندو جوانان و بزرگسالان بانوان با قهرمانی بیمه به پایان رسید.

هجدهمین دوره لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان بانوان (جام کوثر) گرامیداشت شهیده شاخص کشور «فاطمه اسدی»، امروز چهارشنبه پنجم بهمن ماه با برگزاری ۹ بازی از هفته‌های سوم تا پنجم به پایان رسید و تیم بیمه تجارت نو با کسب ۱۳ امتیاز بالاتر از همه رقبا روی سکوی نخست ایستاد.

در این دوره از مسابقات ۶ تیم لوازم خانگی کن، فرمانیه، لوکس شمشیری یاس، بیمه تجارت نو، پارت نوین و پایگاه سلامتی رها که از مرحله مقدماتی صعود کردند که نهایتا تیم بیمه تجارت نو جام قهرمانی را بالای سر برد.
شاگردان مینا فردی روز پایانی را با برتری ۵ بر ۳ مقابل فرمانیه آغاز کردند و سپس برابر پایگاه سلامتی رها ۷ بر یک پیروز شده و در نهایت برابر پارت نوین یکی از تیم‌های تازه وارد و رقیب جدی مازندرانی به پیروزی مهمی رسید و قهرمان شد.

تیم لوازم خانگی کن به عنوان تیم دوم جدول توانست با کسب ۱۱ امتیاز نایب قهرمان شود و تیم لوکس شمشیری یاس نیز با کسب ۷ امتیاز سوم شد. فرمانیه، پارت نوین و پایگاه سلامتی رها نیز رتبه‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در پایان این مسابقات از سوی کادر فنی تیم ملی، فرشته فتحی از تیم لوازم خانگی کن و  شهربانو دامغانی نژاد از تیم فرمانیه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.  

برترین‌های این دوره از رقابت‌ها به شرح ذیل است:

برترین بازیکن: تینا مدانلو (بیمه تجارت نو) برترین سرپرست: مژده نیک آبادی (فرمانیه) برترین مربی: مینا فردی (بیمه تجارت نو) برترین داور: راضیه خدابنده لو (همدان) کاپ اخلاق: پایگاه سلامتی رها

نتایج هفته سوم تا پنجم نیز به شرح ذیل است:

هفته سوم بیمه تجارت نو ۵ - فرمانیه ۳ پارت نوین ۴ - لوکس شمشیری یاس ۴ پایگاه سلامتی رها ۲ -  لوازم خانگی کن ۶
هفته چهارم بیمه تجارت نو ۷  -   پایگاه سلامتی رها یک پارت نوین ۳  - فرمانیه ۵ لوازم خانگی کن ۶ -  لوکس شمشیری یاس ۲
هفته پنجم بیمه تجارت نو ۶ - پارت نوین ۲ پایگاه سلامتی رها ۳ - لوکس شمشیری یاس ۵ فرمانیه  ۳ - لوازم خانگی کن ۵  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار