پایان هفته ۱۱ لیگ ستارگان قطر؛

شکست سنگین السیلیه با محمدی/ رسن در پاس گل هتریک کرد

هفته یازدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر به پایان رسید.

به نقل از گلز ، هفته یازدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر به پایان رسید.نتایج مسابقات پایانی هفته یازدهم ستارگان قطر به این شرح است:

الغرافه ۲ - ۲ الریان


در تیم الغرافه یاسین براهیمی و اسحاق بالفوضیل دو مهاجم ملی پوش الجزایری به طور کامل بازی کردند و بلفوضیل در دقیقه ۵۲ زننده گل دوم تیمش بود. / در تیم الریان استفان انزونزی هافبک سابق تیم ملی فرانسه و یوهان بولی مهاجم ملی پوش ساحل عاجی به طور کامل بازی کردند و بولی در دقایق ۱ + ۴۵ و ۸۳ زننده گل‌های تیمش بود.

القطر ۴ - ۱ ام صلال

در تیم القطر خابی مارتینس هافبک اسپانیایی و بشار رسن هافبک عراقی و سابق پرسپولیس به طور کامل بازی کردند و رسن پاس گل‌های دوم تا چهارم این تیم را مهیا کرد.

الوکره ۵ - ۰ السیلیه

در تیم السیلیه یوآنیس فتفاتزیدیس هافبک یونانی غایب بود و مهرداد محمدی مهاجم ایرانی تا دقیقه ۷۰ بازی کرد.

در جدول تیم الدحیل با ۲۳ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های العربی با ۲۲، الوکره (تیم سابق امید ابراهیمی) با ۱۸ و القطر با ۱۶ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند. تیم‌های الاهلی (تیم شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان) با ۱۴ امتیاز پنجم، السد با ۱۳ امتیاز ششم و السیلیه (تیم مهرداد محمدی) با ۴ امتیاز دوازدهم (آخر) هستند.

در جدول گلزنان مایکل اولونگا مهاجم کنیایی تیم الدحیل و گلسون دالا مهاجم آنگولایی تیم الوکره با ۹ گل به طور مشترک در صدر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار