پیشرفت ۷۵ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: تعهد اشتغال ثبت شده در شهرستان اردبیل ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: آخرین وضعیت تعهد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل ۵ هزار و ۲۹۹ نفر بود که با پیشرفت ۷۵ درصدی همراه است.

فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل برحمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه تاکید کرد و گفت: در این راستا روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان اردبیل تسهیل شده است.

اعتماد اعجازی افزود: زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل در مساحت حدود ۵۵۰ هکتار در حال تامین است تا طرح نهضت ملی مسکن برای حمایت از خانواده‌ها در شهرستان شتاب گیرد.

او بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و افتتاح پروژه‌ها در شهرستان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل انجام می‌شود و برگزاری باشکوه این کنگره اولویت اساسی است.

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی ۲۰۲۳ باید از این میزبانی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری و تاریخی اردبیل در دنیا استفاده کنیم و در این راستا اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه خدمات دهی به گردشگران و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان مبنای کار قرار گرفته است.

اعتماد اعجازی ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر گفت: به مناسبت دوم و سوم ماه رجب، ایام شهادت شهدای چالدران که در منطقه شهیدگاه اردبیل مدفون هستند، برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.