آغاز طرح آزادسازی حریم رودخانه‌های بروجرد

معاون استاندار و فرماندار بروجرد گفت: طرح آزادسازی حریم رودخانه‌های این شهرستان در قالب حرکتی جهادی و بی سابقه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی آغاز شد.

مسلم مرادی معاون استاندار و فرماندار بروجرد گفت: در راستای اجرای این طرح حریم رودخانه گلرود بروجرد منطقه نظام آباد و گلدشت به طول ۲ کیلومتر آزادسازی شد.
او اظهار داشت: این حرکت جهادی با همکاری دستگاه‌های متولی شهرستان براساس مصوبه اخیر شورای حفاظت از منابع آب بروجرد و با نظارت و پیگیری فرمانداری صورت گرفته است.
مرادی ادامه داد: فاز سوم آزادسازی حریم رودخانه گلرود در بخش ضلع شمالی جهت استفاده عموم مردم و تسهیل در تردد پس از حدود ۴۰ سال پاکسازی و بازگشایی شد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: آزادسازی حریم و بستر رودخانه طی سال‌ها مسکوت مانده بود و بدلیل عدم اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان در سال‌های قبل ساخت ابنیه و ویلا‌های غیر مجاز در حریم راه و بستر رودخانه به شدت افزایش پیدا کرده بود.

مرادی اضافه کرد: با ورود قاطع فرمانداری بروجرد و با هماهنگی دادستان شهرستان و دستگاه‌های ذیربط در چند روز گذشته عملیات آزادسازی در نقاط مختلف انجام و ادامه دارد.

او تاکید کرد: فاز‌های بعدی آزادسازی تا پاکسازی کامل حریم رودخانه با قدرت ادامه خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.