قاچاق مواد اولیه آرایشی و بهداشتی در اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از شناسایی و کشف مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد در راستای اجرای طرح مبارزه با جرایم اقتصادی و با دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و دپوی مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در یکی از واحد‌های شهرک صنعتی اشتهارد، پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی قضائی به محل اعزام که در بازرسی‌های به عمل آمده مقدار ۶۷ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.
 
او با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک گمرکی دپو شده بود، تصریح کرد: ارزش کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: کالا‌های مکشوفه پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.
 
در خاتمه سرهنگ علی عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان این که این پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین قاچاق و اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآورشد: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.